Ciara_Lady schreef:Ja de vader is een NMPRS goedgekeurde hengst Th's vanilla ice, een perlino hengst. Dus wel leuke kleur kansen. Veulen van dit jaar was ook echt een leuk beestje.
Oeh, leuk! Spannend welk kleurtje het dan wordt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rien_92 schreef:Joanne_ schreef:Ik heb een nakomeling van Gosh. Hij is nu 3,5 en een jaar geleden op 95cm gemeten. Hij is super lief maar wel wat eigenzinnig. Al durf ik niet te zeggen waar dat vandaan komt. Hij heeft nog net een aalstreep op zijn billen. Aankomende zomer wordt hij beleerd voor de wagen.
Op de foto's is hij net 2 jaar oud.
Die past qua kleur leuk tussen die Fjorden, alleen jammer van dat bont haha! Maar wel een knapperd hoor. Zelf gefokt? Is hij wel eens op keuringen geweest en zo ja, weet je toevallig wat zijn scores waren?
Joanne_ schreef:Ik heb hem gekocht toen hij 1,5 jaar oud was. Hij is volgens mij niet naar keuringen geweest.
Hij is nu meer in verhouding dan op de foto's, daar was hij net 2.
Rien_92 schreef:Joanne_ schreef:Ik heb hem gekocht toen hij 1,5 jaar oud was. Hij is volgens mij niet naar keuringen geweest.
Hij is nu meer in verhouding dan op de foto's, daar was hij net 2.
Als ze twee zijn dan kunnen ze inderdaad nog lekker uit verhouding zijn, haha. Ook niet de wens om naar keuringen te gaan? Of ligt dat niet binnen jouw interesses?
Joanne_ schreef:Zou mij wel een keer leuk lijken maar hij is nu een ruin. Bedoeling is om hem straks af en toe mee te nemen naar georganiseerde shetlander menritten enzo
kiko schreef:Welke kleuren zou je kunnen krijgen als je Krim op een zwarte merrie zet? Ik ben nl bang als ik G-star erop zet dat ik straks een te grote shet heb. Vandaar dat ik nu naar Krim zit te kijken.