Wat veel reacties!
Pretty: in jouw reactie in het andere topic herkende ik inderdaad ook het meeste. Jullie verhaal was erg hoopgevend toen en dat konden we wel gebruiken! Wat een heerlijke foto’s van jullie dummy!
Silvia58: Dank je wel! Ik vind hem zelf ook erg leuk getekend, misschien gaat hij nog doorkleuren tot marmerbont net als de merrie. Met de appaloosa’s is het altijd afwachten.
Littleroosie: ik heb in die eerste dagen ook wel gevreesd dat het een heel ander topic zou worden, maar gelukkig is goed gekomen. Dank je wel! En zoals Pretty al zei, aan een dummy is aan de buitenkant niet echt iets te zien. Prematuur veulens hebben wel bepaalde kenmerken (x-benen, aparte oortjes) maar dat is bij Panta niet overdreven duidelijk aanwezig geweest.
Fokker331 en Neon: dank je wel!
Pumpkins: Jeetje, dat moet heftig zijn geweest! Hopelijk is het nu goed met je zoontje?
Astrid: bedankt voor je uitgebreide reactie! Het topic van Bloem en de red-bag bevalling heb ik toen ook gevolgd. Of de nageboorte snel meekwam weet ik niet meer. Maar ik heb de bevalling en eerste twee dagen helemaal op camera, dus kan het (op een rustiger moment, het staat nu op usb-sticks) opzoeken.
Ik heb in ieder geval geen red-bag gezien, maar dat hoeft niet te betekenen dat het niet geweest is. Placentitus noemde de veearts ook als mogelijke oorzaak. Ik weet niet of daar iets van te zien is in de nageboorte, maar die is helemaal gecontroleerd en daar was niks aan te zien.
Ieder moment is een feestje met Panta