Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Qamanka schreef:de da is al meer maal geweest als we hem voor de uier van de moeder zetten wilt hij niet drinken we weten niet waardoor het komt dat die geen melk meer van de moeder wilt drinken we hebben de merrie al een keer gemolken en hem dit aangeboden maar daar speelt die eerder mee en drinkt daar niet van. Hij heeft zeker ook al gedronken maar doet dit nu niet meer ookal heeft die geen water ter beschikking. omdat de da al meer maal geweest ik dacht ik om het hier de vragen mss dat ik zo iets meer te weten kwam.
janderegelaa schreef:Qamanka schreef:De da is geweest en heeft hem dus nog wat gegeven (weet de moeilijk namen al niet meer) en heeft toch wel weer goed wat gedronken bij de moeder. Nu komt de da morgenochtend en avond nog eens om hem goed op te volgen
En je hebt het water nu natuurlijk afgesloten!
Horseloverl schreef:Heeft je merrie geen uierontsteking? Ze zeggen dat dit eigenlijk niet voorkomt maar wij hadden er vorig jaar ook 1 precies hetzelfde. Kun je zien door melk uit uier te trekken. Als het zuur ruikt of klonterig is is het uierontsteking.
pillow schreef:Horseloverl schreef:Heeft je merrie geen uierontsteking? Ze zeggen dat dit eigenlijk niet voorkomt maar wij hadden er vorig jaar ook 1 precies hetzelfde. Kun je zien door melk uit uier te trekken. Als het zuur ruikt of klonterig is is het uierontsteking.
Dat is hier al eerder benoemd en ts heeft geantwoord dat het uier goed is. En je zou toch moeten aannemen dat de DA daar ook wel naar gekeken heeft.