Hij is écht heel knap Cynthia En aan je bericht te lezen ben je goed verliefd En terecht
Ginam
Geplaatst: 09-04-22 20:01
Gefeliciteerd! Prachtig veulen Ik zou zeker terugdekken voor een merrie. Die is je gegund
Syrianda
Geplaatst: 09-04-22 20:05
Wat een knapperd! Ik had je ook een merrie gegund. De keus zal later dit jaar niet makkelijk zijn. Maar voor nu kun je straks even genieten van je mooie stel paarden op de wei.
Balou_lover
Geplaatst: 09-04-22 20:06
Oeh en je eigen hengsten houderij beginnen… ik ben voor!! Dan heb je over 3 jaar alvast je 1e klant
Echt een super knap ventje Strikje hoeft niet hoor, ik kom hem wel halen Nee grapje natuurlijk (of niet )
Ik snap wel dat je helemaal verliefd bent! Al snap ik ook dat je baalt En het wordt echt een verschrikkelijk moeilijke keuze helaas
vanillebaby
Geplaatst: 09-04-22 20:57
Wat leuk dat je mijn idee noemt van de hengstenhouderij. Het was eigenlijk als grap bedoeld, met ruinen kun je heerlijk rondrijden, buitenritten maken maar je fokt zulke mooie hengstveulens met topkarakters, wie weet kun je ze opfokken voor de hengstenkeuring. Als je nu toch in de toekomst je droommerrieveulentje krijgt, een perlino, dan heb ik een prachtige naam voor haar verzonnen, Belides Pearly Shine CR.
Wat een mooi veulen. Ik zou hem houden als je zo gek van hem bent. Je hoopt dat je merrie lang gezond blijft, maar helaas kun je de toekomst nooit voorspellen. Je zou je eigen dan voor je kop kunnen slaan als je hem hebt verkocht en je merrie zou verliezen om wat voor reden dan ook. En er is altijd nog de optie van hakkie takkie als een hengst lastig voor jou is.
Ik heb verder geen verstand van het kleuren circus maar het is een prachtig veulen met een even prachtige moeder, ben benieuwd naar foto’s van dat hij buiten loopt!
Unwritten
Geplaatst: 09-04-22 21:57
Op deze foto kijkt hij regelrecht je ziel in. Onweerstaanbaar wat een prachtig veulentje!
Echt, wat een knap veulen. Ik weet de kleur niet, maar ik zie hier wel het Gouden Boktveulen in
Em_
Geplaatst: 09-04-22 22:31
Denise_Storm schreef:
Echt, wat een knap veulen. Ik weet de kleur niet, maar ik zie hier wel het Gouden Boktveulen in
Eens! Los van de kleur vind ik het echt een enorm bijzonder mooi veulen!
Justwater
Geplaatst: 09-04-22 22:35
Wauw, wat een mooi knulletje. Het oventje heeft weer goed zijn best gedaan. De volgende keer stel je het oventje gewoon in op meisje, dan kan het niet meer mis gaan.
Gefeliciteerd met je knapperd!! En ik snap die tranen echt wel; als je keer op keer wat moois ziet komen. Maar gewoon door voor een merrie nu
KootMiraDrum
Geplaatst: 10-04-22 01:05
A good horse has no colour......... Hij wel, en Idris, en Fiore ook. Je wordt op de meeste van je veulens verliefd. Dat is gewoon. Ga lekker genieten van alledrie, de beslissing komt vanzelf wel, maar echt, eerst Genieten.
Leuk trouwens, die kaars met vlammetje qua aftekeningen op zijn hoofdje. Nergens een T?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 10-04-22 04:33
Met KMD eens. Je wordt nou eenmaal op de meeste van je eigen veulens verliefd en dat is normaal. Vorig jaar riep je ook precies hetzelfde over Idris Dus ik zou gewoon lekker de tijd nemen. Het antwoord komt vanzelf wel.