Wow wat een reacties!
Ten eerste bedankt allemaal!! Ik ben heel erg wijs met haar
Art_Ificious ik geef elk veulen 2 namen. Haar eerste veulen heet Laventhe Joke E. Mijn oma heet Joke (is ook geboren op de verjaardag van mijn oma) en ze stond er ineens naast, een grapje (Joke in het engels). Haar tweede veulen heet Silvester Thys E. Mijn opa heet Thys en het is mijn broer zijn tweede naam. Bij Minthe heb ik Hanna, vind ik altijd al een hele mooie naam. En daarbij zei mijn vriendin Hanna al een jaar lang dat ik een hengst kreeg
BilyJ
Helaas is mijn meisje niet te koop!
Morganlefay haha ja echt heel stiekem! De verf was niet meer in de aanbieding denk ik
Flux je hebt helemaal gelijk. Gelukkig is alles gezond en wel!
LaPluche strikjes zijn op
Monique ja ze was even boos op haar buurpaard. Wat normaal haar grote vriendin is. Ook wel weer sneu
Appeltje wellicht een bles erbij was nog wel gaaf geweest. Maar ja. Ik ben zo heel blij met haar! Ze is heel erg lief
Andere veulens waren toch wat banger eerst. Ik wil haar lekker houden, wedstrijden mee rijden en net als Zilver mee gaan fokken. Ook komt ze in het tweespan samen met mams te staan. Niet zozeer een doel, het was mijn droom een bonte te hebben. En heb een barock pinto hengst gereden en toen was ik om!
Reviera ja ik wil haar graag houden! Maar heb inmiddels al stuk of 10 mensen gehad die haar willen kopen.
Vandaag haar eerste shoot gehad en voor het eerst even 2 uur in de weide. We bouwen nog op na het winterseizoen dus Zilver mag nog niet zo lang gras eten.