Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:XladyX dat klinkt mooi, maar dan moet je niet zo'n smeerpoets hebben.
Die van mij legt standaard een verse drol in de stal en gaat er dan in liggen slapen.
Scheren, dekens, maakt niets uit, dan zit de vlek wel aan haar hoofd/oren of aan de rand van de deken bij haar oksel/bil enz.
Ja dat zou je dagelijks kunnen wassen met water, daar heb je gelijk aan. Maar door het te accepteren is mijn leven wel een stukje makkelijker
SandraWierda schreef:Snippergroen schreef:Verder een Magic Brush en gewoon je verwachtingen bijstellen
Grappig die heb ik vandaag nog in mijn handen gehad en terug gelegt, volgend keer neem ik hem mee
SandraWierda schreef:Het accepteren heeft nog of even tijd nodig
madam heeft de 2de nacht in de stal in ieder geval ervoor gezorgd dat ze weer symmetrisch isNu aan beide kanten een vieze bruine stront vlek.
Gelukkig is de staart voornamelijk zwart met beetje wit, manen zijn wel bijna helemaal wit, dus we zullen het zien wat de tijd ons brengt. Grappige is dat ze voornamelijk op de verharding staat omdat ze er niet van houdt de drek in te gaan. Maar slapen in je eigen stront vind ze dan weer geen probleem , bijzonder hoeveel er ‘s ochtends ligt als je vlak voor het slapen nog schoon gemaakt hebt. Mijn shet is veel flinker, die poept alleen maar buiten en niet in de stal (tenzij het heel hard regent).
Ik weet nu in ieder geval dat ik het los moet laten
Brainless schreef:SandraWierda schreef:Hoe maken jullie dat schoon zonder elke keer te gaan wassen?
Niet