Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:dan zou ik het over een andere boeg gooien.
jij hebt het gesprek al gehad, daar luisteren ze niet naar.
kun je niet eens een clinic of voerdeskundige langs laten komen die info geeft over voer etc? een expert heeft meestal wat meer overwicht.
Captain schreef:Je snapt het probleem niet van foto's willen plaatsen van paarden die niet van jou zijn en de eigenaren en het paard dik noemen?
belle_boef schreef:… maar zoals TS nu overkomt erg opdringerig
Bowo schreef:Je geeft ook aan dat je veel praat. Wat zegt de eigenaresse dan als je aangeeft wat een normale conditie is (dus simpelste variant, ribben kunnen voelen, maar niet zien) en dat hun paard daar niet aan voldoet? En dat hij dus teveel krijgt?
Cinnepin schreef:tsja dan nog, als de eigenaar zich in het verhaal herkent en het paard ook, vind ik dat niet netjes
Sterre schreef:Anastasia24 schreef:Ts, als het paard niet broodmager of gevaarlijk dik is, vind ik het ook niet netjes dat je dit hier schrijft. 30kg hooi per paard per dag is normaal, snap jouw verbazing hier niet over.
Klinkt ook niet alsof er 4kg krachtvoer in gaat, is het wel? Sommige geloven in supplementen, andere weer niet, een paar door het voer kan echt geen kwaad. Hun baasjes kennen hun paard het beste, jij mag hier uiteraard een mening over hebben maar bespreek dat met hun.
30 kg hooi per dag normaal??!
Wow, dan heb ik vanaf nu medelijden met de rest van de paarden op stal, die krijgen in de zomer ca 10 kg en in de winter ca 15 kg hooi (en dat zijn bergen!)
Nog een keer dan maar: ik heb een zeer goede verstandhouding met de eigenaresse en bespreek dit minstens 6x per week met haar.
Ik heb geen kwaad woord over d‘r gezegd (waarom ook!), geen naam van paard of haar genoemd, we wonen niet eens in Nederland!!
Ik snap hier het probleem dus niet....
MarliesV schreef:Is ze door de reacties ook tot inzicht gekomen dat de hoeveelheid hooi wel erg veel is?