Leuk ! Ik kom ook volgen Zelf verwachten we ook 2 Mandienio veulens dit jaar , uit onze Elegant x Walser merrie en onze Chablis x Immigrant merrie. Heel benieuwd wat ze er van gaat bakken !
Hootje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-22 23:26
Nova gisteren op 310 dagen! Nog even en dan is ze veilig. Gokjes mag trouwens! Ze is 22 februari uitgerekend.
27 februari - Bruin merrieveulen - Hootje
Leuk dat je meevolgt Cheytjuh! Ik ben ook onwijs benieuwd naar jouw veulentjes!
Holinda is met 253 dagen al lekker bol en vol . Ik werk haar niet heel veel meer, soms nog een beetje koetel de koetel rijden maar meestal longeren we. Haar deken past ook niet meer dus daar moet een nieuwe voor komen haha.
Nova zit inmiddels op 325 en is veilig, al iets verandering in uier laatste dagen maar verder niet veel bijzonders!
Op dit moment ziet haar uier er zo uit! Sinds vandaag pas, gisteren was dit nog niet. Verder nog niet onwijs vol maar je weet het nooit Ze was vannacht wel wat onrustig, vaak liggen & rollen. Kan misschien wel snel komen maar denk nog niet vannacht hoor
Ik ben benieuwd wanneer het veulentje komt . Ze is wel steeds wat onrustig snachts, en veulen gaf vandaag even een flinke trap in haar buik waar mevrouw niet gecharmeerd van was Veulie dacht ook laat me eruit