StalMelyn schreef:Wat balen dat Yestin nu meermaals doorgegaan is, dat gun je zo een beestje ook niet. Goed gevoel over dit adres?
Lina ziet er goed uit!
Dat hoop ik enorm. Heb even met haar gesproken via Facebook. Ze leek enorm naar uit te kijken dat hij kwam. Vind het alleen wel sneu voor haar dat ze zo’n som voor hem neer moest leggen. Toen hij bij de huidige plek stond voor aantal weken kwam hij op de Duitse eBay voorbij. Ruim 3000 euro bij de prijs op
Dan wat ze betaald had. Na 3 weken al…. Heb de huidige plek bericht waarom hij alweer te koop stond. Zwangerschap, ziek zwak en misselijk. Zielig kul verhaal dus. Minderen in pony’s, en ondertussen hengsten en pony’s bij blijven kopen.
En dit zet ik hier zo neer omdat ik dit ook tegen meid zelf gezegd heb. Ik vind het belachelijk dat mensen zo willen verdienen over de rug van een veel te lieve en mooie pony. Hij heeft er zelf ook niet om gevraagd om zo mooi te zijn 
Dat achter me latend, want heb er genoeg tranen om gelaten dat hij zo verhandeld wordt, hoop ik gewoon dat hij het nu treft. Ze is van plan hem mee te nemen naar een Duitse keuring wat natuurlijk erg leuk is. Hoop dat we veel van hem gaan horen. Hij is goud