Wie heeft er allemaal een paard zonder papieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:33

Ik heb er eentje zonder papieren hij heet Mango (v/h Omar Shariff)
is een 7-jarige ruin Arabier x ??? weten we niet miss is tie wel volbloed

hij is super super en hier is een foto van hem:

Afbeelding
knap is hij he!
OK dan! OK dan!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 13:10

So allemaal ik vind het echt leuk om te weten want Sommige staan je egt aan te kijken als ze vragen wat voor papieren je paard heb en jij antwoord ja de mijne heeft geen papieren ..

Nou hier komt mijn info Tong uitsteken

Junta een merrie van ongeveer 8 jaar.. Een schimmel ze is onwijs lief en doet bijna alles voor je ze vind alles best het maakt haar niet uit wat.. Haha!
Ze is heel vaak eigenwijs maar als je dan beetje boos op der wordt danis ze heel braaf.. We denken dat er iets van arabier in zit want dat is heel vaak aan der te zien

nou hier een foto van mijn poepie..

Afbeelding

Sidney is een onwijs gave merrie van 13 of 14 jaar..
ze is ook een schimmel en veelste eigenwijs voor mij Tong uitsteken:P
Nahjah ook hier een foto van haar..

Afbeelding

ennuh sidney is van miesie hier op bokt Haha!

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:03

allebi mn pony's waren zonder papieren. en ze hebben het er echt niet minder om gedaan. wel kwamen ze van t NRPS vragen of ik mn ruintje in wilde laten schrijven want je zag volgens hun zo dat het een NRPS-er was. ja ja en ik zeker dik betalen! dacht t niet. foto's staan in mn profiel.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:20

Duvel heeft ook geen papieren, maar ik zeg altijd maar: Op een paier kun je niet rijden, het beest zal zelf moeten kunnen presteren.
Dit is Duvel:

Afbeelding

Afbeelding

Ik reed hem een half jaar toen we wedstrijden gingen rijden, ik ben in de B begonnen en was 10 maanden later M1+1, met ongeveer 1 wedstrijd per maand starten (wel 2 proeven per keer).
Hij is nu waarschijnlijk een jaar of 9, en ben nog steeds hardstikke blij dat zijn eigenaar hem heeft kunnen krijgen (ja, het was met recht krijgen, want hij is met gesloten beurs omgeruild tegen een manegepony) en dat ik hem mag rijden. We mogen inmiddels bijna M2, heb het afgelopen jaar niet zo heel veel gestart en nu moeten we ook 10 winstpunten en daarvoor nog 5 om te promoveren.

Jip heeft ook geen papieren, maar ook dat maakt hem niet minder leuk of knap of lief. Hij is lekker ondeugend, inmiddels al 16 jaar en ik ken hem al bijna 12 jaar. Het is mijn schatje en wie zijn vader en moeder zijn dat interesseert mij niet zo.

Dit is Jip:

Afbeelding

Afbeelding

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:57

Jip & Duvel zijn idd 2 prachtpaardjes Marije ook al zit er geen snipper papier bij, Mango word er ook niet minder van.
Al zou ik wel eens willen weten wie zijn ma en pa zijn, helaas kom ik daar nooit achter en eigenlijk maakt het ook geen donder uit.

Wat wel kick is dat Isabel van Jallist de familie van Jallist tot het jaar 1700 heeft kunnen terug vinden en Sylvia van opartel ook echt harstikke leuk!!!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:28

Afbeelding

Ballouk!! Shire X Hackney! ongeveer 1.80 m. hoog en superlief!! echt het tofste paard dat ik ken! (ben er ook erg trots op..) O ja, hij wordt in juni acht jaar.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:51

Apollon heeft geen papieren en is volgens DA en hoefsmid een kruising van een Welsh en arab.
Ze is ong. 20 jaar en 1,50 groot. af en toe kan het een chagrijn zijn maar de laatste tijd gaat het kei goed.
Op deze foto staat ze er nogal sloom op...let daar maar niet op Haha!
Het koppie dat je erachter ziet is Belle.
Afbeelding

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 18:56

Ik vind echt da jullie allemaal super koele pony`s hebben en vind het leuk dat hier zo spontaan op wordt gereageerd:D

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:39

Arco heeft ook geen papieren, we hebben ook geen idee wat voor ras/kruising hij is. Gokje wagen? Ga dan naar dit topic Haha!
Arco is een donkerbuine ruin van 1.68 en 7 jaar, in mei wordt hij 8. Af en toe is hij best pittig met rijden, maar in en rond stal is het een schat! Arco is een springpaard geweest.

Afbeelding
Afbeelding

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:48

Mijn pony is hartstikke wild Lachen Hij heb 2,5 jaar in Engeland gelopen, dus daar krijgt hij geen papiertje van ze mama bij ze beboorte....Dus ja.....Hardy is hartstikke nep...

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 21:48

Ik vind ze egt allemaal geweldig haah hardy ik hatstikke nep haahah gekke jij Tong uitsteken

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:53

Deze jongen heeft ook geen papier:

Afbeelding

Afbeelding

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:43

Dit is mijn Funky, een Dravertje Haha!
Afbeelding
Afbeelding
En dit is onze Mirko, een Welshkruising Cool
Afbeelding
Afbeelding

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:00

Ik heb een tinker uit Ierland. Die kwam in Nederland aan zonder papieren enzo. Maar ik heb er geen problemen mee, ik vind het alleen jammer dat ik niet weet wanneer hij precies is geboren.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 08:16

Afbeelding
Dit is de pony die ik tot een week geleden gehad heb. Echt een superfijn beestje!!! Ze heet Jarrah en ze is nu van mijn nichtje . Ze word dit jaar 6 en heeft geen papieren. Ik zeg altijd maar 'met papier kun je je reed afvegen *LOL* ' Ik heb nu wel een paard met papieren, maar daar kun je ook niet van aflezen of je nu wel of niet een fijn paard gekocht hebt Dat moet ik nog maar afwachten *LOL*
P.S. dit is mijn kleine zusje die erop zit Haha!

katinkaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:05

best veel mensen hebben een paard zonder papieren

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:34

Mijn 4,5 jr.merrie zonder papieren, afstamming onbekend:

Afbeelding

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:04

Ik ook zorro bijna 32 foto's zie profiel.

Donna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 18:38

Salmiak ken je natuurlijk wel maar toch ff een foto van mijn tinkerpoepie
Afbeelding
Afbeelding

TOETJOEEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:59

hey, ik heb een haflinger x tinker, Beauty!! Haar vader is een bekende tinkerhengst: John-Boy (www.destoeterij.nl) en haar moeder is een gewone haflinger van een boer ergens in drenthe!
Afbeelding
Hier staat Beauty met de dressurpaint van mijn zus!
kijk ook op mijn profiel!! of op http://groups.msn.com/liefies

oxborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:24

Ik heb een ongeveer 7 jaar oud haflinger merrie zonder papieren. Wat ik overigens wel jammer vind want het zou een mooie merrie zijn voor eens een veulentje.
maar het maakt mij voor de rest neit uit wel of geen papieren, als het karakter maar goed is.[/i]

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:02

Ik heb een appaloosa nmet onbekende afstamming (foto's kan je in mijn profiel zien0 verder heeft mijn zus een iets te grote zwarte shet ruin van 1.18m Hij is waarschijnlijk een zoon van Cyrano van stal Rodichem.

suppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:19

Hoi,

Ik heb een new forest pony zonder papieren nouja ze heeft ze wel want ze heeft een boompje op haar kont dat betekend dat ze staat geregistreerd in het stamboek alleen heb ik bij de aankoop er niks bij gekregen.Ze is heeeel lief en dol op springen alleen ik niet zo erg en ze is dol op buitenritten en vooral lekker galopperen. Ze heeft wel voerneit en is niet altyd even lief op stal maar zal nooit echt iets doen.
Voor foto's moeten jullie ff op mijn site kijken want ik weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen. mijn site is : http://groups.msn.com/suppiez2

xxx suppie

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:34

ik heb een shetje zonder papieren en een welsh x shetlander van 10 jaar

dit is het zeer leuke resultaat:

ze is trouwens bijna elf jaar, 1.20 meter hoog, zeer druk en nerveus paardje, kan super lopen en behoorlijk springen. enorm uithoudingsvermogen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nicolien_DF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:00

De mijne heeft ook geen papieren.
Ze is waarschijnlijk een welsh. Als iemand d'r kent van vroeger, pb me dan ajb! Ik wil heel graag weten wat voor ouders ze heeft, en nog veel meer Haha! Ze is nu 9 jaar, 1.29m en was vroeger wit Tong uitsteken en nu palomino Haha!
Ze is waarschijnlijk als veulentje op een paardenmarkt ergens gekocht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding