Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fotsy schreef:Ja hij staat in het RBP stamboek net als mams. Is Belgisch stamboek. Zijn mams is half quarter.
En daar volgen ze een beginletter.
Ik laat ook mijn quarters daarin opnemen als het kan. Vind een equipas maar niks zo boekje zonder afstamming in. Uiteraard hebben die ook Amerikaanse papieren maar die staan los van het Belgische registratie paspoort. Beetje zoals nrps in Nederland misschien? Geen idee hoor.
xDenies schreef:Fotsy schreef:Ja hij staat in het RBP stamboek net als mams. Is Belgisch stamboek. Zijn mams is half quarter.
En daar volgen ze een beginletter.
Ik laat ook mijn quarters daarin opnemen als het kan. Vind een equipas maar niks zo boekje zonder afstamming in. Uiteraard hebben die ook Amerikaanse papieren maar die staan los van het Belgische registratie paspoort. Beetje zoals nrps in Nederland misschien? Geen idee hoor.
Ah zo! Mijn naam ging via het AQHA in Amerika en daarna hier in het NQHA, dus dat verklaard dan wel een beetje!
Fotsy schreef:Dank jullie voor leuke opmerkingen.
Das lief cowgirl en doe ik maar voor nu gaat hij zeker blijven. Hij is ook zo lief.
Cowgirl83 schreef:Fotsy schreef:Dank jullie voor leuke opmerkingen.
Das lief cowgirl en doe ik maar voor nu gaat hij zeker blijven. Hij is ook zo lief.
Kan ik mij voorstellen hoor! De looks en het karakter, daar wil je geen afscheid van nemen.
Blijf maar vooral foto's delenDie halsters zijn ook geweldig! Heb je Gonna Dance n Twist (weet zn roepnaam niet meer) ook nog?
Sicayes schreef:Vanuit BQHA op NQHA starten geen optie? Dat zie ik ze vooral veel doen hier in ieder geval. VOlgens mij start half Quarter Belgie enkel bij ons![]()
Of gewoon überhaupt geen wedstrijdambities?kan natuurlijk ook.
jammer wel want had hem graag eens irl gezien