Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en wij gaan Ids (de veearts dan) ook erg missen bij ons was hij ook favoriet hoor. Matheno schreef:Ids van kliniek Emmeloord?
Captain schreef:Ik wist dus serieus niet dat er witte veulentjes bestonden.Ik dacht dat die altijd bruin geboren werden en dan gingen schimmelen. Zo leer je nog weer eens wat na 22 jaar in de paarden.
Prachtig ding, gefeliciteerd!
, grappig he, ik heb zelf ook nog nooit zo'n witte fewspot gehad! Het zijn andere genen dan schimmel wat dit veulentje zo wit maken, hij is homyzygoot appaloosa (dubbel LP en minstens 1x patn1). pillow schreef:Het is een erg leuk veulen. Maar niet spierwit er zit best wat zwart op. Het zou me niet verbazen dat die na het verharen veel donkerder is.
, het verschilt hoe ze geboren worden, de een nog niet helemaal wit maar zal dat uiteindelijk wel worden en de ander dus zoals mijn veulentje al heel wit geboren en zal dan ook niet weer donkerder worden. 
Iris82 schreef:Gefeliciteerd met weer een knappe!
Hoeveel veulens staan er voor dit jaar op de planning?
. Heel gunstig voor als hij eventueel ooit dekhengst zou worden. Hij is bruin fewspot, homozygoot voor beide appaloosa genen (LP/LP en PATN1/ PATN1), homozygoot zwart (EE, draagt geen vos) en hij heeft het W20 gen (het gen wat voor aftekeningen kan zorgen).