De T jaargang...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Welke hengst geniet jouw voorkeur?

Trento B
9 (16%)
Tolando
2 (3%)
Tango
6 (11%)
Tuschinski
13 (24%)
Troy
9 (16%)
Magic Turbo
7 (12%)
Sandreo
7 (12%)
Tschaikovsky
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 54

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:38

Tja, de tendens van dit topic is weer eens erg negatief over de hengst die mijn voorkeur geniet, maar ik denk dat het een hele beste is. Naar mijn idee heb je meer aan een hengst als TROY, met een goede stap, een formidabele gelop en een hele bewerkbare draf met een snel, actief en sterk achterbeen(-gebruik) dan welke andere grootbewegende hengst dan ook.

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:49

Aimee schreef:
met een goede stap, een formidabele gelop en een hele bewerkbare draf met een snel, actief en sterk achterbeen(-gebruik) dan welke andere grootbewegende hengst dan ook.
Ik heb niet direct een mening over Troy, maar aangezien mijn merrie al van Variant is valt hij af.

Als beste allrounder zou ik misschien Tygo kiezen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:03

Goede jaargang de T jaargang. Moeilijk om daar een beste uit te kiezen, in dagvorm, model en beweging als het moet dan Trento.
De meeste hadden zich goed ontwikkeld en ik ben benieuwd naar hun waarde voor de fokkerij.
Tegenvaller was Troy die zijn jeugdigheid nu al verloren heeft.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:09

Mijn favo is natuurlijk Timeless maar die staat er niet bij terwijl hij toch hoge cijfers had voor zn gangen?
verder heb ik van de T-jaargang alleen Tolando en Turbo in 't echt gezien na het verrichtingsonderzoek en die vind ik allebei wel verder ontwikkeld. Turbo begint het pony-achtige kwijt te raken.