Waag me niet aan gokjes, maar ik volg wel. Leuk diertje, jammer dat ze zo jong al drachtig is geraakt. Maar ze is nu in prima handen als ik het zo lees. Succes
Niikiit
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 14:30
Hevonen schreef:
Wat een mooie shetlander. En wat een jeugd inderdaad. Maar heerlijk dat ze nu bij jou is, waar ze gewoon zichzelf mag zijn.
Als het goed is is ze geen volle shet, wat die handelaar zei was dat ze een kruising shetxwelsh is. Maar vind haar ook wel wat van een duitse classic weg hebben, maar helaas zullen we ook dat nooit weten! Net als de vader van het veulen
Hoop echt dat ze niet voor 12 maart gaat bevallen, ze zou dan de laatste enting krijgen
hoefnageltje
Geplaatst: 24-02-21 14:37
Leuk dier, die Kees!
Ik gok op een zwartbont hengstveulentje op 1 april
Ach gossie, zo jong en dan al gedekt. Fijn dat ze nu bij jou is, TS, en dat er goed voor haar wordt gezorgd. Ik volg ook, ben altijd erg benieuwd naar zulke verassingsveulens.
Het gaat goed met Kees! Ze heeft wel duidelijk minder energie en trekt zich wat vaker terug van de andere 2. Ze staat dan lekker te doezelen in haar schuilstal waar alleen zij in kan. Verder blijven haar vulva en uiers nog redelijk hetzelfde...
Dit was dinsdag, toch nog een beetje de actie
Pandora2
Geplaatst: 11-03-21 13:49
Fijn dat het goed met haar gaat ! Ze is een beetje stekelharig zo te zien. Toverkleurtje
Amalarab
Geplaatst: 11-03-21 14:53
Leuk merrietje! Staat ook netjes gestald! Ben benieuwd wanneer het veulen komt!
Wat een leuke knappe pony! Ik ga dit even volgen, ben wel benieuwd wat er uit gaat komen. Gelukkig is het veulentje welkom, wat een verrassing is dat dan opeens he?!