Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vanillia schreef:Waar worden deze hengsten eigenlijk op beoordeeld? Alleen op beweging en exterieur?
fokfanaat schreef:453 vind ik heel fijn
.
Rinske schreef:Blij dat Nicolaas door is, mooi dier, en wat een hoop sportpaarden in de lijn zeg!

Rinske schreef:Die laatste groep dressuurhengsten was echt een goede groep zeg, die koffievos met bles.
Barbabientje schreef:Ik vind het vooral bijzonder dat deze al zo “af” zijn.
Mijn N 3 jarige is echt nog zo’n puppy
Akires1 schreef:Barbabientje schreef:Ik vind het vooral bijzonder dat deze al zo “af” zijn.
Mijn N 3 jarige is echt nog zo’n puppy
De meeste zien er meer volwassen uit dan mijn 7-jarige![]()
Verbeeld ik het me of ligt de stokmaat nu gemiddeld lager dan eerdere jaren?
Veel zijn nu zo rond de 1.67. Voor mijn gevoel waren er vorig jaar veel meer boven de 1.70 m.
Ik heb vandaag niet alles kunnen zien (tja, er moet idd ook thuis gewerkt worden), dus misschien heb ik de "groteren" gemist.
. Weet nog dat ongeveer 20 jaar geleden (mijn god ik word oud
) de sterhengsten ook nog op stal stonden bij de HK in Den Bosch, en dat ik helemaal verliefd was op een bonte Samber. Zal dat paard nooit vergeten, echt een super leuk en vriendelijk dier was dat, zelden zo'n brave hengst gezien. Achteraf ook spijt dat ik mijn merrie niet met Samber heb laten dekken, daar had ze eerder al een fantastisch goed paard van gegeven.