griebels schreef:Miss domme vraag, maar wat is een crabbet?Crabbet = Engels gefoktCrabbet komt van Crabbet Park Stud.
Je kan met de zoekfuncties op internet veel vinden..Heb er 1 voor je opgezocht als je dat leuk vindt http://www.wiwfarm.com/crabbet.htm
Ik heb ook een volle Pool: Elsaa (Medalion (Dar x Marushka v. Negatraz) x Elizja (Celebes)Op deze foto, zomer 2003, 16 jaar oudOok heb ik een op Gon gefokte half Poolse merrie, van vader Drug, gefokt door wijlen professor Wim Moonen.Naar mijn mening zijn er geen betere paarden dan de Polen Elsaa is gefokt in de VS en heeft na jaren internationaal succesvol koersen van het AVS een Prestatie Predikaat voor de Rennen gekregen.
[quote="Jaey"]Ik heb ook een volle Pool: Elsaa (Medalion (Dar x Marushka v. Negatraz) x Elizja (Celebes)Op deze foto, zomer 2003, 16 jaar oudOok heb ik een op Gon gefokte half Poolse merrie, van vader Drug, gefokt door wijlen professor Wim Moonen.Naar mijn mening zijn er geen betere paarden dan de Polen Elsaa is gefokt in de VS en heeft na jaren internationaal succesvol koersen van het AVS een Prestatie Predikaat voor de Rennen gekregen.[/quoteDar was een comet zeker heel mooi papier! en ik deel je polenliefde