Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:KWPN
22-02-2004: Koninklijke Ramiro's vooraan in Wellington
De uitslag van de Grote Prijs in Wellington heeft wel een heel bijzonder koninklijk tintje gekregen. De ware broederstrijd tussen de Ramiro-zonen Royal Kaliber en Royal Discovery, die bovendien beide in het Brabantse gefokt zijn, werd in het voordeel beslist van Discovery.
De door Markus Beerbaum gereden bruine ruin komt uit een moeder van Nimmerdor (fok. H. Vermeulen) en is bezit van de familie Firestone. Discovery is eerder gereden door Samantha McCintosch, die sinds december de merrie Fleche Rouge heeft moeten afstaan aan Leopold van Asten. Leopold eindigde achter de beide koninklijke op de derde plaats met zijn Olympische hoop, die in Florida ervaring met Van Asten opdoet richting Athene. Een mooie opsteker derhalve voor de ruiter uit Brabant.
(JV, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)
ceasario schreef:Voor de niet kenners.
G. Ramiro Z. (preferent) geb. 1965 - gestorven 1995
Syllie schreef:Ik weet niet hoe ik die foto's er hier moet opzetten dus. Maar ze is best groot voor haar leeftijd (2,5 jaar) en erg smal, ik wil een brave, eerlijke hengst met veel massa erop, en het liefst een springer. Ze heeft wel erg mooie gangen, de draf springt er echt tussenuit. Galop zou beter kunnen.
xxxies
Syl
xx_Irisje"]
[quote="Syllie schreef:Ik weet niet hoe ik die foto's er hier moet opzetten dus. Maar ze is best groot voor haar leeftijd (2,5 jaar) en erg smal, ik wil een brave, eerlijke hengst met veel massa erop, en het liefst een springer. Ze heeft wel erg mooie gangen, de draf springt er echt tussenuit. Galop zou beter kunnen.
xxxies
Syl
Syllie schreef:Hee Franske,
Wat voor goede dingen vererft Oklund? Ik zoek in ieder geval een eerlijke hengst met een rustig karakter want mijn merrie is een btje druk en paniekerig, ze heeft een hele goede draf, maar de galop mag wel verbeterd worden. En de hengst mag best wel wat massa hebben, want zij is vrij smal maar al wel voor een driejarige best groot dus...
Alvast bedankt
Syllie schreef:Heeft iemand van deze hengst een afstammelingenrapport??? Ken de hengst niet zo heel goed dus...
xxxies
Syllie