The last and only SKS Wynn-babe (AMH mini veulen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-20 11:53

Welkom allen, leuk dat er nieuwe meelezers/posters zijn :j :D Jullie durven heel wat aan :') :=

AnnoNiemand schreef:
Leuk topic! Waar ik heel benieuwd naar ben (nieuwsgierig): wat is er overo aan bijv dat laatste bruine veulen? Ik zie een doodnormaal bruin veulen. Waar zijn de overo vlekken?

goeie vraag hoor want zo ziet hij er ook uit, hetzelfde als bij Kanika een wit ienieminie plekje op buik, daarom laten wij de veulens ook testen omdat het bij sommige onwaarschijnlijk lijkt, maar ze toch lwo positief getest worden.Is je plicht als eigenaar en fokker van een (t)overo hengst vinden wij.

Ailill

Re: The last and only SKS Wynn-babe (AMH mini veulen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:28

Ik kom ook weer meelezen :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 20:24

sandra3235 schreef:
Welkom allen, leuk dat er nieuwe meelezers/posters zijn :j :D Jullie durven heel wat aan :') :=

AnnoNiemand schreef:
Leuk topic! Waar ik heel benieuwd naar ben (nieuwsgierig): wat is er overo aan bijv dat laatste bruine veulen? Ik zie een doodnormaal bruin veulen. Waar zijn de overo vlekken?

goeie vraag hoor want zo ziet hij er ook uit, hetzelfde als bij Kanika een wit ienieminie plekje op buik, daarom laten wij de veulens ook testen omdat het bij sommige onwaarschijnlijk lijkt, maar ze toch lwo positief getest worden.Is je plicht als eigenaar en fokker van een (t)overo hengst vinden wij.
hahaha ja dat is ook zo leuk! Ik Heb een bont merrie veulen van Wymm

Afbeelding

Afbeelding

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 22:52

Heb jaren lang mee gelezen met jou babes dit jaar zeker weer *D

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 23:01

Yes!!! Op naar 'n mooi gezond broertje of zusje van Navajo en de andere knappe Wynn nakomelingen natuurlijk !

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 00:11

Ik lees ook weer mee! Al jaren een heel stille volger :D

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 08:46

Hoe is het met Keet?

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-20 12:02

Welkom allemaal,gezellig +:)+

esje01 schreef:
Hoe is het met Keet?

dik := := hihi, ik zal vanavond eens foto's plaatsen.Nog niet spannend, maar er komt ontwikkeling in tieten, dus binnenkort maar voor het zekere daar slapen, kan ik vast wennen aan het alarm. :')

Dus ga maar vasr rose inslaan jullie,dan worden we weer actief hier :):)
Ik begin erg benieuwd te worden naar babe, al zo aanwezig en reageert erg op mijn stem.Wat zou het worden met of zonder slurfje?

Caballos schreef:
Yes!!! Op naar 'n mooi gezond broertje of zusje van Navajo en de andere knappe Wynn nakomelingen natuurlijk !

jaaaa laten we het hopen <3

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 13:11

Ik denk met slurfje :j

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-20 23:48

Pluttersput schreef:
Ik denk met slurfje :j

graag zelfs.... <3

Even update over alles hier in het kort,zijn jullie weer bij...

Keet gaat ineens wel wat harder,al zal het nog wel even duren,uier vult en banden waren ineens slapper deze week toch maar alles in orde maken.Ze heeft vandaag weer zo gerend en gebokt,babe zal wel dizzy zijn :')
Keet is van het padje, was vandaag Pepper aan het dekken :?

Allemaal zo hectisch hier, laatste kind is bezig uit huis te gaan, dus nog paar dagen en Rene en ik zijn samen,ook lekker,maar wennen.

Na verhuizing Shiye en Natane, wat geweldig gaat op hun nieuwe plekje was het wennen hier, maar nu alleen de vaste kudde over een heerlijk groepje waar ik mee kan lezen en schrijven.

Kaylee is na jaren ziek zijn,gepuzzel na Desert, 2 maanden geleden weer op punt om haar in te laten slapen, maar nu al een paar weken zo vreselijk goed met hoe ze geweest is, loopt in de kudde als ik erbij ben en rent,rolt,bokt en is happy, wel nog hele rare symptomen waar ik verder voor ga puzzelen, maar heerlijk om mijn spiegel,mijn allesje zo te zien <3

Kendra ongeleid duits projectiel, mijn schaduw krijgt haar vuurdoop, rest roedel thuis en ik denk dat ik haar meeneem met waken, alleen lastig als er een dierenarts moet komen s nachts :Y)

Lisa druk met haar studie dierengeneeskunde in Gent, maar ze komt als het echt spannend is meewaken,toppertje _/-\o_
Ze ligt al zeveel voor alleen door de ervaringen hier, dat ze bijna zelf les kan geven in uitzonderlijke gevallen.

Oh en ik denk binnenkort datum prikken voor meeting hier, kunnen jullie die ver vantevoren vrij houden...

Ik zeg weltrusten en morgen foto's... :O

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 08:13

Goedemorgen
Lekker geslapen.
Hier sinds gisteren na 3 jaar er weer 1 terug op het nest.
Heel vervelend.

Ik denk een slurfje

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 08:19

Ik ben zo blij dat Kaylee het weer goed doet...

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 23:31

Iedereen al drank?rosé ingeslagen????Morgen is Keet 320 dagen en uier begint langzaam te vullen,vandaag ineens meer en ze is zichzelf niet,veulie erg beweeglijk, aan het draaien, maar liever te lang waken dan te kort,better safe than sorry, ik ga er vanaf morgen slapen.Hier is het ook afzien met steeds camera kijken en wekker zetten, is alarm erbij wel handig.

Super mooi moment vandaag,eindelijk eens geen regen, staat Keet met een paar reeën op 2 meter van elkaar te grazen <3

Dus,...vanaf morgen actief party time hier :# *\o/*

update met foto's facebook 28 feb, is dat voor jullie ook te zien???

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsandra.vandevelde.39%2Fposts%2F2778101995616901&width=500" width="500" height="688" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 23:32

Helaas zijn de foto's hier niet te zien.

Begint spannend te worden.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 23:37

Mooi er komt schot in.
Heb een zwak voor Keet.
Op naar een mooie Wynn baby.
Proost

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 23:45

Afbeelding

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 00:02

xoranlover schreef:
Helaas zijn de foto's hier niet te zien.

Begint spannend te worden.

Ik zal morgen een nieuwe poging wagen qua foto's.... :j
Ja best spannend,laatste veulen en ik wil er alles aan doen om dat te laten slagen en dat we nog allemaal lang mogen genieten van dit veulie, zoals ik nu al maanden doe.

oedsje schreef:
[ [url=m/YkbOnh.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

esje01 schreef:
Mooi er komt schot in.
Heb een zwak voor Keet.
Op naar een mooie Wynn baby.
Proost

Proost Esther :* en ik snap dat je een zwak hebt voor Keet, ik kan ook niet met maar zeker niet zonder haar....

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 00:59

Dit topic komt als een cadeautje!!

Grapje.

Ik volg ook mee. Weliswaar hoogstwaarschijnlijk het meeste onder de beruchte meeleessteen... dat wel.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 01:05

oedsje schreef:
[ [url=m/YkbOnh.jpg]Afbeelding[/url] ]

:') _/-\o_

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 21:40

Zo, ik kom ook even aan gefietst hier :')

Lees morgen even uitgebreid en zal dan ook wat uitgebreider reageren...
Ben nu nogal moe, ben namelijk vannacht op de fiets vanuit Rucphen naar Sandra gereden om t veulen te bewonderen... kom ik eindelijk aan, wat denk je?! Veulen nog niet geboren....
Moet dus even bij slapen voor ik weer wat zinnigs kan zeggen... O:)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 23:34

Jasia schreef:
Zo, ik kom ook even aan gefietst hier :')

Lees morgen even uitgebreid en zal dan ook wat uitgebreider reageren...
Ben nu nogal moe, ben namelijk vannacht op de fiets vanuit Rucphen naar Sandra gereden om t veulen te bewonderen... kom ik eindelijk aan, wat denk je?! Veulen nog niet geboren....
Moet dus even bij slapen voor ik weer wat zinnigs kan zeggen... O:)

je hebt geslapen dus komt er nog iets zinnigs?? _O- _O-
Jij met je dromen := ik zou niet nu op de fiets stappen of het moet een waterfiets zijn <<)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 00:02

Wilt er nog iemand een zwarte merrie???

Gister voor het eerst geslapen op stal,nog niet spannend genoeg maar alvast wennen en better safe than sorry, want ze heeft vroeger al tieten binnen paar uur vol gegooid en beviel en tsja het blijft Keet :')

Stik koud hier, wel kacheltje, eindelijk een beetje warmer, wil ik gaan zitten voor bericht hier, wifi uit,geen internet,dus niets maar wel live cam Keet...

Maar goed mijn eerste nachtje, alarm om en ik dacht al wat is buik dik,singel vast en staartriem,voordat ik klaar was met rondje had ze staartriem al af :x

en in no time was haar buik toch minder dik en heeft ze alarm met singel in zijn geheel over haar hoofd afgewerkt, alarm pieppiep..en omdat ik toch wakker was en ook nog moet wennen en het nog niet echt spannend is, eindelijk beetje warm in bedje, laat maar liggen ik kijk wel op de livecam.

Ben ik eindelijk in slaap gaat alarm af vanmorgen heel vroeg,pieppieppiep, slaapdronken en uit mijn warme plekje zet ik kastje uit en kijk op camera,staat ze met haar voorbenen singel heen en weer te voetballen, net zo lang dat hier gepiep over gaat en mij hoort bewegen,kijkt ze over haar onderdeur en bovenlip omhoog,gewoon lachen. ~~}>
Serieus dat dier is zo slim en als ze kon stak ze haar middelvinger er ook nog bij omhoog.Maar goed ik heb kastje uitgezet,vond ze niet leuk, want er was geen gepiep meer van alarm en vanavond is ze ingesnoerd en alles zit tot nu op zijn plek _/-\o_

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 00:21

Wat een heerlijk dier is het ook, zie het zo voor me _O-

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 00:27

Smee__ schreef:
Wat een heerlijk dier is het ook, zie het zo voor me _O-

ja lach maar :')
Hier plenst het,alles onder water,maar ze is aan het verzinnen en ja Keet is zo speciaal, ik heb lieslaarzen klaar,ben op alles voorbereid..
Blijft een uitdaging deze slimme merrie <3

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 06:38

Ik denk dat ze het gewoon zielig voor je vindt. Dat je daar alleen in de kou ligt en heiligt te vervelen :D Keet wil actie, maar niet van haar kant..

Misschien moet je haar gewoon bij jou erbij pakken...

Edit; of misschien wil Keet wel gewoon dat je gezellig bij haar in de stal komt slapen :j