Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sky_As schreef:Ik heb echt geen idee hoe groot Barrie nu is. Aankomende week ergens komt hij weer terug richting huis (staat nu nog in de zomerweide) Dus dan hoop ik dat ik hem even kan meten (ik heb echt geen idee, moeilijk inschatten als je de laatste jaren alleen maar paarden hebt gehad). Jouw palomino is echt zo knap! Heb je hem ook al eens een sprongetje los laten maken?
salatiga1995 schreef:Sky_As schreef:Ik heb echt geen idee hoe groot Barrie nu is. Aankomende week ergens komt hij weer terug richting huis (staat nu nog in de zomerweide) Dus dan hoop ik dat ik hem even kan meten (ik heb echt geen idee, moeilijk inschatten als je de laatste jaren alleen maar paarden hebt gehad). Jouw palomino is echt zo knap! Heb je hem ook al eens een sprongetje los laten maken?
Oh fijn dat die weer naar huis komt! Staat hij dan ook dichterbij? Of was de zomerweide al niet zo ver?
Ik moet Oakley ook weer meten, laatste keer was afgelopen Januari, toen was ze 1,43
Nou heb vorige week een keer een balkje op de grond gelegd, ze dacht dat ze dood ging als ze in de buurt ervan zou komendenk niet dat er een groot springtalent in zit maar uiteindelijk ging ze er wel overheen (met de paar keer erbovenop staan en bijna haar nek breken
)
Nevaya schreef:Wat leuk om dit topic ineens tegen te komen!
Ook ik heb een nakomeling van Leuns Veld's Winston JR.
Ze is inmiddels 1,5 en groeit nog steeds goed, ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk wordt aangezien haar moeder een paard is en flinke nakomelingen geeft.
Mijn guppie, echt een super lieve dame met een rustig karakter. Staat lekker op een privé opfok te genieten. Maakt zichzelf wel lekker smerig.. maar dat hoort er wel een beetje bij![]()
[ [url=m/kjiXNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kc5zvX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sky_As schreef:salatiga1995 schreef:
Oh fijn dat die weer naar huis komt! Staat hij dan ook dichterbij? Of was de zomerweide al niet zo ver?
Ik moet Oakley ook weer meten, laatste keer was afgelopen Januari, toen was ze 1,43
Nou heb vorige week een keer een balkje op de grond gelegd, ze dacht dat ze dood ging als ze in de buurt ervan zou komendenk niet dat er een groot springtalent in zit maar uiteindelijk ging ze er wel overheen (met de paar keer erbovenop staan en bijna haar nek breken
)
Dan staat hij weer dicht bij huis ja, op ongeveer 1,5 km van mijn huis, dus dat is fijn!
De zomerweide was dik 3 kwartier rijden, dus ben wel iedere maand 1 of 2 keer geweest, maar dat is toch anders dan bijna dagelijks kunnen.
Geen springtalentje dus...ahaha
rooslover schreef:@salatiga1995: ze komt uit bruine merrie die we ook zelf gefokt hebben. Ze is al veulen best donker geweest, maar als jaarling kwam het blonde haar.
Inmiddels is onze Fallon vorige week verkocht.
salatiga1995 schreef:rooslover schreef:@salatiga1995: ze komt uit bruine merrie die we ook zelf gefokt hebben. Ze is al veulen best donker geweest, maar als jaarling kwam het blonde haar.
Inmiddels is onze Fallon vorige week verkocht.
Wat gaaf zo een zelfgefokt lijntje! Oh in dat geval kan mijn donkere vos dus ook nog licht worden.. Ben heel benieuwd haha! Is Fallon de 2,5 jarige van Winston Jr.?
suffie schreef:Wat een knapperds allemaal, wauw! Leuk om te zien, ben ook heel benieuwd wat Carlijn ervan gaat maken. Ze is uitgerekend voor eind april 2021. Carlijn is een 3 jarige Cassanova du Bois uit een rijpaard. Zelfgefokt en nu zo'n 1.63m.
[ [url=m/SwpNc6.jpg]Afbeelding[/url] ]
suffie schreef:Heel goed! De knopjes t/m het L2 zitten erop en dat ging bijna vanzelf. Een heel fijn en werkwillig paard onder het zadel, lekker voorwaarts. Sinds een maand is ze met verlof, volgend jaar herfst pak ik haar weer op.