mijn fjord had dat ook een hele tijd dat hij heel sterk en aan het hangen wasop zijn bitje wat ik toen gedaan heb is hem aan touwtjes zetten en hem dat 3 weken alleen maar longeren. en in het begin los en dan steeds een straker zetten en het help bij die van mij wel eens in de maand moet ik het weer ff herhalen. maar hangen en zijn bitje vasthouden doet hij echt niet meer
Fjordenmaniak
Geplaatst: 20-02-04 17:17
bientoi schreef:
en dat over les waarom zou dat dan wel helpen ik kan der net zo goed zal op rijden
Misschien omdat instructie een goede manier weet om je probleem opte lossen. Dit ligt soms ingewikkelder dan het lijkt en soms juist veel simpeler!
sharonaollie
Geplaatst: 21-02-04 03:27
Fjordenmaniak"] [quote="bientoi schreef:
en dat over les waarom zou dat dan wel helpen ik kan der net zo goed zal op rijden
Misschien omdat instructie een goede manier weet om je probleem opte lossen. Dit ligt soms ingewikkelder dan het lijkt en soms juist veel simpeler! [/quote] iedereen heeft les zelf de beste ruiters hebben les. neem bijv (anky) die heeft ook les.om problemen beter op te lossen of om de puntjes op de i te zetten. je ben nooit uitgeleerd in de paardensport