Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Diamond08 schreef:Elisa2 schreef:Heeft Gunner de schoudervrijheid verbeterd? Ik vind de Dreamboy wel erg mooi gelukt hoor, en verbeterd qua model ten opzichte van de moeder.
Apache bloed zou ik bij wegblijven omdat de merrie al een neerwaartse romprichting lijkt te hebben en hij dat ook vererft. En het is wel erg fijn om te weten dat de merrie naar de hengst fokt.
Ik ga nog even nadenken over hengsten en kom er op terug.
De Gunner lijkt wel iets beter ja maar ook niet mega. Beide nakomelingen zijn wel top qua model. De Gunner is echt heel mooi. Lang gelijnd en veel front.
Dat van Apache wist ik niet, zeker een goede tip. De hengstenhouder gaf aan dat Toto jr. vaak ook veel beweging doorgeeft. Twijfel alleen nog of hij modern genoeg is voor mijn merrie.

Diamond08 schreef:Aimee schreef:Voor deze merrie is een gokje met Le Formidable wellicht ook een optie.
Die zou best wel eens kunnen passen inderdaad.. het is alleen al een hoop geld voor een nog niet goedgekeurde dat is een beetje jammer
Vulina schreef:Diamond08 schreef:
Die zou best wel eens kunnen passen inderdaad.. het is alleen al een hoop geld voor een nog niet goedgekeurde dat is een beetje jammer
En als je dan een bewegingsvererver zoekt, weet je gewoon nog helemaal niks. Hij kan zelf goed lopen, maar wat hij vererft is een dikke gok.