Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is echt niet leuk meer en ze heeft er ook best wel last van. Iemand zei al gekscherend er zitten 2 in. Ik mag echt hopen van niet, dan heeft mijn baas niet goed opgelet met scannen, maar zo dik als ze is voor een maiden........... laat ik het zo zeggen het zou me niks verbazen

Cookie222 schreef:Zijn haar benen vies of zijn die zwarte vlekjes tussen het wit van haar zelf? Ziet er bijzonder uit!! Sws is die bles geweldig
Wedstrijdfoto

Ook dat komt uit de QT lijn (zie de hengst van Tinniie, die heeft ook allemaal stippen en is ver weg familie). Ze werd op de wedstrijd altijd de wannabee-appie genoemd. Ook omdat de paar wedstrijden die ik met dr gereden heb veelal in de open klasses van de Appiewedstrijden waren
Mac schreef:Het wordt nu 'echt' hè?
(voor diegene die het niet meer snapt, ons huis staat te koop
)
10 jaar in de kast gelegen, sluit hem aan en hij funzt. Dus nu kan ik er 5 ophangen, nr 6 moet ook nog een stekker
Knert schreef:Mmm, ik doe mee
Ik zeg veel wit, met name de voorhand
En dan hengst.
Ondanks dat mam huge is, ga ik voor een gemiddeld of tikkie klein veulen.
En dat witte op de voorhand teken ik voor. Seven schreef:Net op de valreep, ik moet mijn favoriete niet Kwpn merrie natuurijk volgen.
Als het kind er is moet je maar eens langskomen. pillow schreef:die uier is nog lang niet vol toch, kan nog wel weken duren
CubaLibre schreef:Spannend maar ze heeft nog wel even te gaan toch?
CubaLibre schreef:Uier moet je niet blind op staren, sommige merries beginnen vroeg, andere zijn laat.
Dan is ie makkie. (ik heb toen echt blauw gelegen van het lachen voor de TV
) Maar ik heb ze ook al gehad die zo stiekum waren dat je echt op moet letten, dat is vermoeiend ohne ende. Feline, mijn grote paintliefde, had daar echt een handje van. Die heb ik echt wel eens vervloekt dat ze het weer geflikt had het veulen zonder mij erbij te krijgen. Ze heeft bij mij 3 gehad en geen van allen heb ik geboren zien worden. Iso was makkelijker, die ging liggen en keek in de camera

De hengst van Tinnie is ook echt GE-WEL-DIG
Benieuwd wat ze gebakken heeft! Kan niet anders dan ook erg gaaf zijn... Jessica schreef:He goh helemaal gemist! Wat leuk!!! Spannend joh!
QT blijft zo gaaf!Benieuwd wat ze gebakken heeft! Kan niet anders dan ook erg gaaf zijn...
Cookie222 schreef:Oh gaaf! Die foto
Cookie222 schreef:Ik vind dat soort aparte aftekeningen zooo gaafDe hengst van Tinnie is ook echt GE-WEL-DIG
Seven schreef:
Ben d'r nooit vergeten ze heeft echt een indruk gemaakt bij me die QT
Ben reuze benieuwd naar d'r kleintje
Ja ik ben ook erg benieuwd wat ze ervan gaat bakken. Maar ja nog even geduld
Fyjuul. Wil je een update? Okay update
Maar zeldzaam dat je schopt als je qt over de buik krabt
Heel af en toe zie je beweging, en dus het is ok en leeft. En ik krijg steeds meer hoop op een merrieveulen
jinx jinx.
die steunt en kreunt dan alsof het niks is

Daar is het zoooooooooooo lekker.
hoelang hij/zij daarover nog gaat doen??? De eerste harsdruppels ook al gezien, en het heeft 1 dag wat gedrupt. Zal zo in de stal nog wel even een foto maken, ze lopen buiten met regendeken op, en dan zie je niks