Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjuimpje schreef:Ik heb niet meegekregen dat er onduidelijkheden waren over zijn toekomst, er werd wel wat gespeculeerd dat hij opgebrand zou zijn. Maar volgens mij weet iedereen dat HP er nog mee aan het sturen is en ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen als het een kansloze uitzichtloze onderneming zou zijn.
Ik snap best dat je die hengst een warm hart toedraagt aangezien je zelf blij bent met één van zijn nakomelingen.
Bucephalus"]
[quote="Aimee"]Geplaatst: 23-01-04 22:49
Junior laat het zelf volledig afweten in de baan, geen pas meer uit te krijgen.....
[/quote]
[quote="Aimee schreef:Junior is idd een ontzettend fijn paard, hij heeft een subliem stalkarakter en alleen wat stalmoed als hij net z'n box uitkomt. Van de ruiter wordt gewoon een beetje lef en inlevingsvermogen verlangd, dan heb je er een super paard aan. Ik hoop echt nog veel goede prestaties van hem te gaan zien!
Zep schreef:Bij elke hengst waar het even stil rond is komen er een hoop verhalen en roddels boven. Sommige hengsten zijn idd gewoon niet te rijden, sommige zijn idd gewoon geblesseerd. Maar sommige hengsten doen het onder een andere ruiter een hoop beter, al duurt dat soms even, en sommige blessure duren een poosje maar zijn dan volledig hersteld.
Niemand gaat toch moedwillig zijn eigen vuile was buiten hangen
perlee schreef:Je kan natuurlijk ook van de speculaties uit blijven gaan als dat prettiger is zelf heb ik meer vertrouwen bij de woorden van de eigenaar.
sarabande"]
[quote="perlee schreef:Je kan natuurlijk ook van de speculaties uit blijven gaan als dat prettiger is zelf heb ik meer vertrouwen bij de woorden van de eigenaar.
perlee schreef:Mijn leken hersens kunnen er niet bij dat fokkers alleen maar naar de hengst kijken en niet naar de nakomelingen.
Bovendien heb ik dus ook geen vragen gesteld over zijn kwaliteiten als sportpaard of als dekhengst maar wat de toekomstplannen met hem zijn en hoe het nu met hem gaat.
Lovely schreef:Niet op RT, maar op PaardenPRAAT.
perlee schreef:Mijn leken hersens kunnen er niet bij dat fokkers alleen maar naar de hengst kijken en niet naar de nakomelingen.
Missouri"]
[quote="perlee schreef:Mijn leken hersens kunnen er niet bij dat fokkers alleen maar naar de hengst kijken en niet naar de nakomelingen.
Missouri"]
[quote="perlee schreef:Maar als de "echte goed" fokkers niet naar de nakomelingen kijken waarom worden hengsten dan mede op hun nakomelingen goed gekeurd?
perlee"]
[quote="Missouri"][quote="perlee schreef:Maar als de "echte goed" fokkers niet naar de nakomelingen kijken waarom worden hengsten dan mede op hun nakomelingen goed gekeurd?