Hometown zou voor het achterbeen idd kunnen passen maar ben bang dat je dan dus weer zo'n grote krijgt.
Groot fokken is inderdaad niet de bedoeling. Was al niet eens de bedoeling zo'n grote te kopen

Toto vind ik ook nog steeds interessant. Al begrijp ik vanuit enkele berichten terug dat het risico op een kolos daarmee dus ook groot is?
Heb jersey gezien in zuidbroek maar kan hem zo niet precies meer voor me halen. Ik ga hem bekijken.
Het heette van de merrie ben ik ook wel wat op teruggekomen. Ze kan alleen nogal heftig reageren op dingen die ze echt eng vind. Ze heeft voor ze bij mij kwam waarschijnlijk gewoon weinig gezien en meegemaakt waardoor ze wat heet leek. Eigenlijk sinds dat ze zadelmak gemaakt is en er veel grondwerk via trt methode is gedaan gaat dit stukken beter. Onder het zadel kan ze nog wel is wat overijverig worden maar toont ze die heftige reacties als aan de longeerlijn kan doen niet. Ze lijkt goed te beseffen dat er iemand op zit en daar voorzichtig mee moet zijn.
Verder heeft ze sinds ze voor ijzers heeft een wat zwaarder voorbeen gekregen dan dat ze had. Maar is er wel makkelijker door gaan lopen. En zit ook echt wel degelijk beenwerk onder, geen tere luciferpootjes.