Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
petraaken schreef:Er zijn er wel bij die een snel achterbeen hebben. Weet alleen niet wie wat heeft. Trouwens als haar merrie een snel achterbeen heeft kan deze het mindere achterbeen van de hengst compenseren.
Rhea schreef:Ik vind Ruisador, de nieuwe hengst op st-ludwig ook wel interessant. Ben gek op Lauries Crusador bloed, hou niet zo van Riccione zelf, hoewel ik z'n nakomelingen wel goed vind, tja en de rest van Duitsland blijkbaar ook!!
Zit je toch met Rubinsteinbloed en dan de kracht van LCxx erachter!! Houd ik wel erg veel bloed in mijn merrie...
ceasario"]
[quote="Rhea schreef:Ik vind Ruisador, de nieuwe hengst op st-ludwig ook wel interessant. Ben gek op Lauries Crusador bloed, hou niet zo van Riccione zelf, hoewel ik z'n nakomelingen wel goed vind, tja en de rest van Duitsland blijkbaar ook!!
Zit je toch met Rubinsteinbloed en dan de kracht van LCxx erachter!! Houd ik wel erg veel bloed in mijn merrie...
Rhea schreef:Ik vind Ruisador, de nieuwe hengst op st-ludwig ook wel interessant. Ben gek op Lauries Crusador bloed, hou niet zo van Riccione zelf, hoewel ik z'n nakomelingen wel goed vind, tja en de rest van Duitsland blijkbaar ook!!
Rhea schreef:van LC=Lauries Crusador xx, heb nog nooit een paard gezien dan "slap" was, en ik ken d'r nog al wat, we hebben zelf eentje op stal met LC als moedervader. Ik heb nog nooit een paard gezien met zo'n krachtige achterhand en deze heeft dat zeker niet van z'n eigen pappa.
Ruisador heeft net een schitterende hals, dat zal wel van Riccione komen. Mijn merrie heeft ook voldoende lengte.
Zoveel bloed maakt me eigenlijk niet uit nee, was meer een constatering dan een bemerking. LC is een zeer bewerkbare volbloed, werd zaterdag in Aken zelf 's werelds beste volbloed ooit genoemd!