Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Merilyn"]
[quote="petraaken schreef:Ik heb gemerkt dat Rubinstein wel halslengte vererft.
Mieke schreef:Misschien dat Flemmingh wel zou passen? Heb je in ieder geval een commercieel veulen!
Rubiquil is Rubinstein xRoemer, dus dat zou ik niet doen.
OO-seven zou ook best kunnen ja, is mooi sportbloed (Rubinstein x Doruto x Amor)
ceasario"]
[quote="petraaken schreef:Het moet in elk geval van ergens komen. Ik heb nu al meerdere Rubinstein zonen gezien op foto en video en ik vind dat hij korte halzen doorvererft.
sarabande schreef:Opan met Roemer vergelijken is nou zo'n papieren discussie die in de praktijk helemaal achterhaald is en ook aangeeft hoe je mis kan zitten met alleen kijken naar papieren.
Geef iedere fokker met een beetje kennis de keuze voor een dochter van Opan of Roemer, je mag 3x raden????
sarabande"]
Ik heb ondertussen begrepen dat de hals helemaal niet te kort is ondanks alle aannames hierover.
[/quote]
Het is bekend dat er personen zijn die met zulke gegevens niet in het openbaar maar via pb een discussie voeren.
En als dat zo is dient de topicstarter die gegevens te ventileren in deze topic en niet vragen welke hengst een halslengte vererft of kan vererver.
[quote="Merilyn schreef:Bedankt voor de reacties. ik wist niet dat dat bloed zo populair was. Ik ken de merrie niet goed. ga haar ws zondag halen. Ook bedankt voor de enorme aantallen geïntresseerden in de merrie. als ik haar niet kan houden dan heb ik genoeg adressen.
maar ehhh welke hengst? en welke hengst vererft een lange hals. Balzflug??
sarabande schreef:Al voor iemand iets zei riep jij al over te korte hals
Omdat bekend is dat jouw mening niet vaak te vervangen vinden steeds meer mensen het prettig om werkelijke info per pb te krijgen.
Dat is op zichzelf een weinig positieve zaak voor een forum en je mag je afvragen hoe dat komt.
ceasario schreef:Hier het KWPN scoring van Contango,gebaseerd op de nafok van Contango. En kun je het verder voor je zelf invullen.
sarabande"]
[quote="ceasario schreef:Hier het KWPN scoring van Contango,gebaseerd op de nafok van Contango. En kun je het verder voor je zelf invullen.