Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Excuseme schreef:Ik geloof dat Anna met haar laatste bijdrage wel gelijk heeft. Boeren stonden toen veel dichter bij de natuur en hadden paarden nodig voor het werk, alles wat niet voldeed was tijd en geldverspilling. Een behoorlijk contrast met nu waar het draait om het geld, marketing en een fokkerij die eerder loterij dan doordacht genoemd kan worden.
Samsam"]
[quote="Excuseme schreef:Ik geloof dat Anna met haar laatste bijdrage wel gelijk heeft. Boeren stonden toen veel dichter bij de natuur en hadden paarden nodig voor het werk, alles wat niet voldeed was tijd en geldverspilling. Een behoorlijk contrast met nu waar het draait om het geld, marketing en een fokkerij die eerder loterij dan doordacht genoemd kan worden.
vonneke schreef:heej heej niet mijn nielsje afzeiken he!!!
haha nee hoor grapje![]()
kirsten is een stuk verder in haar rijden als niels
maar niels heeft natuurlijk ook weer de pech dat de echt goede beesten die wat aan de maat zijn zodra ze een beetje goed lopen doorgeschoven worden aan dochter gordijn
zo had hij een tijd terug een hele goed Weijden lopen. Wembley genaamd ik durf te wedden dat die over een aantal jaren doorgereden word door dochterlief.
Samsam"]
[quote="Excuseme schreef:Ik geloof dat Anna met haar laatste bijdrage wel gelijk heeft. Boeren stonden toen veel dichter bij de natuur en hadden paarden nodig voor het werk, alles wat niet voldeed was tijd en geldverspilling. Een behoorlijk contrast met nu waar het draait om het geld, marketing en een fokkerij die eerder loterij dan doordacht genoemd kan worden.
Samsam"]
[quote="Excuseme schreef:
Presteren voor een ploeg of presteren om te springen/dressuren, in beide gevallen gaat het om prestatie.
Sjuimpje schreef:Kirsten komt ook pas echt aan de bak sinds Liseon uit dienst is, voor die tijd reed ze ook maar weinig verder doorgereden paarden en zag je geruime tijd alleen in de basis en Pavo.
Samsam"]
Samsam schreef:met die ezels win je de OS niet Ceasario!
sarabande schreef:Anna, het lijkt me beter dat je met je wijsheid, je vooroordelen en je geringe inzicht in de moderne fokkerij van sportpaarden, hier in ellelange monologen door jou gepresenteerd, gewoon teruggaat naar waar je bent blijven hangen, dus naar de fokkerij en het gebruik van paarden in het begin van de vorige eeuw.
Gurk"]
[quote="sarabande schreef:Maar voor een bietenkar had het dat grote hart niet nodig, wel om over een muur heen te springen.
sarabande schreef:Maar voor een bietenkar had het dat grote hart niet nodig, wel om over een muur heen te springen.
Anna42"]
[quote="Samsam schreef:met die ezels win je de OS niet Ceasario!
Samsam"]
[quote="Anna42"][quote="Samsam schreef:met die ezels win je de OS niet Ceasario!