Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ze lijken wel allemaal het kleine kolletje van hun vader over te erven
Snollygoster schreef:Wat een knappe jaarling! Ik heb zelf ook een nakomeling van Valdez, de mijne is enkele weken geleden wel net 4 geworden. Ze lijken wel allemaal het kleine kolletje van hun vader over te erven
Leuk dat je opnieuw een veulentje gaat fokken
Wings_love schreef:Open je daar een topic voor? Die zou ik wel graag volgenLeuk dat je opnieuw een veulentje gaat fokken
ja denk het wel maar zal wel van het najaar worden aangezien het toch pas voor 2018 is. Had opzich dit jaar ook nog wel kunnen doen maar de merrie begint nu eindelijk wat rustiger in haar hoofd te worden en net lekker te lopen onder het zadel dus wil toch kijken of ik haar dit jaar en volgend jaar klaar kan krijgen voor de sport. ajesca123 schreef:Wings_love schreef:Open je daar een topic voor? Die zou ik wel graag volgenLeuk dat je opnieuw een veulentje gaat fokken
ja denk het wel maar zal wel van het najaar worden aangezien het toch pas voor 2018 is. Had opzich dit jaar ook nog wel kunnen doen maar de merrie begint nu eindelijk wat rustiger in haar hoofd te worden en net lekker te lopen onder het zadel dus wil toch kijken of ik haar dit jaar en volgend jaar klaar kan krijgen voor de sport.
Hoe gaat het met Liv?