La Fidèle (Valdez x Zhivago) van o tot 11 maanden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: La Fidèle (Valdez x Zhivago) van o tot 11 maanden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 21:36

Ja die is ook heel knap, hoop dat die in de sport ook nog hoge ogen gaat gooien net als zijn halfbroer.

maar ik ben benieuwd hoe deze knappe dame gaat uitgroeien.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 14:17

Wat een knappe jaarling! Ik heb zelf ook een nakomeling van Valdez, de mijne is enkele weken geleden wel net 4 geworden :). Ze lijken wel allemaal het kleine kolletje van hun vader over te erven :=

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 14:33

Snollygoster schreef:
Wat een knappe jaarling! Ik heb zelf ook een nakomeling van Valdez, de mijne is enkele weken geleden wel net 4 geworden :). Ze lijken wel allemaal het kleine kolletje van hun vader over te erven :=

Dank je wel!
Die van jou is ook erg knap! Wel grappig dat die juist heel erg lijkt op de moeder van la fidele terwijl die totaal ander bloed hebben

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:12

Mooi overzichtje zo! Wat is La Fidèle toch mooi! Vind het zo'n aansprekende merrie :)

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 15:07

Ik vind dit echt een prachtige 'naarling' zelden zo mooi in verhouding gezien! Al helemaal een paardje! Veel plezier met haar <3

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 15:10

Prachtige merrie van Valdez :)

Zo heel anders dan mijn eigen Valdez, echt grappig om te zien dat ze zo verschillend zijn.

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 16:48

Heel erg bedankt allemaal! Ben ook nog steeds erg blij met haar! Ben nu rond aan het kijken qua hengstenkeuze voor haar moeder in 2018.
Heb nu met 3 generaties in mijn bezit wel een goed beeld gekregen van wat de merrielijn mee lijkt te geven.
Mochten er ideeen zijn dan sta ik zeker open voor sugesties :D

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:55

Open je daar een topic voor? Die zou ik wel graag volgen :D Leuk dat je opnieuw een veulentje gaat fokken :)

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 17:14

Wings_love schreef:
Open je daar een topic voor? Die zou ik wel graag volgen :D Leuk dat je opnieuw een veulentje gaat fokken :)

:D ja denk het wel maar zal wel van het najaar worden aangezien het toch pas voor 2018 is. Had opzich dit jaar ook nog wel kunnen doen maar de merrie begint nu eindelijk wat rustiger in haar hoofd te worden en net lekker te lopen onder het zadel dus wil toch kijken of ik haar dit jaar en volgend jaar klaar kan krijgen voor de sport.
Hoe gaat het met Liv?

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:26

ajesca123 schreef:
Wings_love schreef:

:D ja denk het wel maar zal wel van het najaar worden aangezien het toch pas voor 2018 is. Had opzich dit jaar ook nog wel kunnen doen maar de merrie begint nu eindelijk wat rustiger in haar hoofd te worden en net lekker te lopen onder het zadel dus wil toch kijken of ik haar dit jaar en volgend jaar klaar kan krijgen voor de sport.
Hoe gaat het met Liv?

Snap ik helemaal! Wel leuk hoor, zo'n nieuwe zoektocht :)
Liv gaat goed, het is nog steeds een kleine knuffelkont en wil het liefste de hele dag gekriebeld worden :)