Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik volg het even omdat ik het wel interessant vind hoe je aan 3 jarige kan zien wat hij of zij in de toekomst eventueel zou kunnen gaan doen. Wat ik wel jammer vind is dat er nog geen reactie is van iemand die er professioneel mee bezig is. Ik hoop dat deze nog komt want ik zie nu alleen maar reacties van hobbyruiters en daar kan je niet zoveel mee. streep schreef:Ik vind haar erg lief en erg schattig. maar ja ik ben ook een leek. Ik volg het even omdat ik het wel interessant vind hoe je aan 3 jarige kan zien wat hij of zij in de toekomst eventueel zou kunnen gaan doen. Wat ik wel jammer vind is dat er nog geen reactie is van iemand die er professioneel mee bezig is. Ik hoop dat deze nog komt want ik zie nu alleen maar reacties van hobbyruiters en daar kan je niet zoveel mee.

streep schreef:Ik vind haar erg lief en erg schattig. maar ja ik ben ook een leek. Ik volg het even omdat ik het wel interessant vind hoe je aan 3 jarige kan zien wat hij of zij in de toekomst eventueel zou kunnen gaan doen. Wat ik wel jammer vind is dat er nog geen reactie is van iemand die er professioneel mee bezig is. Ik hoop dat deze nog komt want ik zie nu alleen maar reacties van hobbyruiters en daar kan je niet zoveel mee.
liesen schreef:Ik vind haar erg leuk! Hoe groot is ze nu?
Dat onderstandige lijkt op die laatste standfoto zo. Volgensmij is ze dat niet. Verder heeft ze een mooie ruglijn maar helaas is de schoft nek verbinding niet zo mooi. Echt een aandachtspuntje maar ik weet niet of je die helemaal weg krijgt.
Sabelbenig vind ik ook nog wel meevallen maar achter wel week gekoot.
martinev schreef:Ach weet je Streep, als veulen is ze door Nijhof uitgekozen om mee te lopen op de afstammelingenkeuring van haar vader in Ermelo. Niet willekeurig geprikt door het KWPN, nee uitgekozen door Nijhof. Helaas konden wij door omstandigheden zelf niet gaan. Er heeft dus zeker een professional naar gekeken en als het paard echt zulk brandhout is als hier soms wordt geschreven hadden ze haar écht niet gekozen, er was namelijk keuze genoeg! Er is absoluut wat aan te merken op de merrie, ik zie ook dat de halsaanzet misschien niet ideaal is, maar zo slecht als ze door sommigen hier neer wordt gezet is ze echt niet.
En ja, ze is absoluut jong, jeugdig en onbespierd, dit topic heeft me zeker gesterkt in mij idee dat ze dit jaar in ieder geval niet naar de keuring gaat. Ze staat sowieso tot het eind van het weideseizoen nog 24/7 buiten in de opfok en zal daar af en toe gelongeerd worden, later zeker ook met bijzet. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze er dan volgend jaar uit zal zien!
streep schreef:Ik vind haar erg lief en erg schattig. maar ja ik ben ook een leek. Ik volg het even omdat ik het wel interessant vind hoe je aan 3 jarige kan zien wat hij of zij in de toekomst eventueel zou kunnen gaan doen. Wat ik wel jammer vind is dat er nog geen reactie is van iemand die er professioneel mee bezig is. Ik hoop dat deze nog komt want ik zie nu alleen maar reacties van hobbyruiters en daar kan je niet zoveel mee.
Volgens mij hebben hobbyruiters en hobbyfokkers hetzelfde doel voor ogen; een gezond en goedbewegend paard wat exterieurmatig ook goed in elkaar zit
Ook wij gaan met onze paarden naar de keuring en kennen het klappen van de zweep. Daar hoef je echt geen prof voor te zijn 
GJ9 schreef:Als ze uitzwaart en sterker wordt heb je daar heus een leuk paard aan.