Koper schreef:Je hebt geen idee. Alleen al dat je niet lijkt te willen beseffen dat een shetlander heel andere behoeftes heeft dan jouw sportpaard en dat hij zich maar moet aanpassen aan jouw management ipv andersom getuigt er voor mij niet van dat je weet hoe een shetlander moet houden.
Dat hij kleiner is betekent toch niet dat hij minder tanden heeft of dat bij een operatie de incisies kleiner zijn? Dat soort dingen is voor een shetlander even duur. Wake up.
Sorry hoor maar dat zeg ik niet. Het eet niet zoveel als een groter paard dus dat is al een verschil. Even als stro en brokken is dus niet nodig omdat hij die energie niet nodig heeft. Ik heb het hier niet over tandarts etc want die kosten zijn me duidelijk en heb ik toch ook niet in m'n topic staan? Alleen overwegingen wat te doen. Ik besef me dus prima dat een shetlander andere behoeftes heeft anders had ik geen dingen gevraagd.
Je hoeft me niet te veroordelen hoe ik volgens jou een beestje moet verzorgen etc. Dit is pure invulling.