Dressuur hengst voor Ferro merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Dressuur hengst voor Ferro merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 17:40

Dat bedoel ik ook..dus ik snap niet helemaal hoe je dat anders opvat? of misschien heb ik het een beetje krom verwoord.

Ik zou er een hengst in ieder geval niet om laten staan, vind persoonlijk weven erger dan luchtzuigen.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 22:52

Jazz? Bewezen combi met Ferro en nee zijn geen geflipte bokken.

En zwart met veel wit: Sezuan.

Leoniieke90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 20:43

Wat vinden jullie van de jonge hengst Jameson?
Ik weet niet of hij al ter dekking wordt aangeboden en wat hij kost, maar vind het wel echt een plaatje!

Toch denk ik dat het Total US wordt:)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 08:52

Een plaatje idd, maar fok je terug op Ferro en ik denk persoonlijk niet dat Jameson echt het voorbeengebruik gaat verbeteren. Ik zou hem gewoon even volgen en afwachten..

En Total lijkt me een zeer goede keuze, geweldige hengst.

Fokker543321

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 20:24

Op zo'n merrie zou ik best Five Star gebruiken! Een hengst die enorm wordt onderschat in de fokkerij, aangezien hij extreem mooie paarden fokt, maar nog relatief weinig is gebruikt. Exterieur matig fokt hij zeer mooi, hij voldoet aan je wens voor een niet te dure hengst en heeft zelf een mooie bloedopbouw en ik weet zeker dat hij beweging zal geven op je merrie! Een hengst met veel front en ook nog regerend op de zilveren plak van het WK. Ik denk dat hij zeer chique zal fokken op zo'n merrie, niet te fijn, maar zeker niet te grof.

De tweede keuze zou Total U.S. zijn denk ik ja! Eveneens veel front, goede galop en een fijne beweging. En karakter zijn van beiden goed! Total zal wellicht iets minder scherpte mee fokken.