Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joolien schreef:Ik denk dat je motivatie niet echt goed is om daarom naar een hk te willen. Ga dan zelf goed presteren in de sport met hem. Als je al zegt dat het een droom is, kan je die droom wel laten varen. Idd tenzij je echt een belachelijk goed paard op stal hebt staan.
Mocht je het toch willen doen, moet je wel even bedenken dat hij volgend jaar rond deze tijd al zo'n beetje zadelmak en doorgereden moet zijn, dat is dus al voor zijn 3e leeftijd. En bedenk ook dat het erg lastig is om een dekhengst te hebben, naast dat ze altijd alleen moeten staan, zijn ze in de omgang ok niet altijd even makkelijk. Daar moet je echt ervaring mee hebben, anders kan het gevaarlijk worden.
Zie het dus niet als een droom, want anders kan het allemaal behoorlijk tegen gaan vallen.
Edit: Vols mij heb ik m gevonden, moeder en oma zijn ster, daarachter ster preferent, dan merrie met niks , en dan een preferente keurmerrie. In de moederlijn zit ook nog Animo.
)
BokitoZ schreef:Nikass schreef:Nou begrijp ik weer niet zo goed dat als je advies vraagt, en dit krijgt per Pb, dat je dat dan niet leest...?
Heb jou bericht gewoon beantwoord dus ik snap niet goed waar dit bericht vandaan komt..