Advies!! Kwpn springpaard hengst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BokitoZ

Re: Advies!! Kwpn springpaard hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:16

Nee hoor geen andere reacties verwacht. Heb niet uren de tijd om op internet te zitten ;)

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:20

Joolien schreef:
Ik denk dat je motivatie niet echt goed is om daarom naar een hk te willen. Ga dan zelf goed presteren in de sport met hem. Als je al zegt dat het een droom is, kan je die droom wel laten varen. Idd tenzij je echt een belachelijk goed paard op stal hebt staan.
Mocht je het toch willen doen, moet je wel even bedenken dat hij volgend jaar rond deze tijd al zo'n beetje zadelmak en doorgereden moet zijn, dat is dus al voor zijn 3e leeftijd. En bedenk ook dat het erg lastig is om een dekhengst te hebben, naast dat ze altijd alleen moeten staan, zijn ze in de omgang ok niet altijd even makkelijk. Daar moet je echt ervaring mee hebben, anders kan het gevaarlijk worden.

Zie het dus niet als een droom, want anders kan het allemaal behoorlijk tegen gaan vallen.

Edit: Vols mij heb ik m gevonden, moeder en oma zijn ster, daarachter ster preferent, dan merrie met niks , en dan een preferente keurmerrie. In de moederlijn zit ook nog Animo.

Hij staat niet op horsetelex dus ik denk dat je de verkeerde hebt.

Ohja vergeten te zeggen we hebben een opfok voor hengsten en merries. Dus ervaring is zeker aanwezig ;)

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:25

Nikass schreef:
Nou begrijp ik weer niet zo goed dat als je advies vraagt, en dit krijgt per Pb, dat je dat dan niet leest...?

Heb jou bericht gewoon beantwoord dus ik snap niet goed waar dit bericht vandaan komt..

FFDP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:31

Ik ken er niet zo veel van (helemaal niks eig :P )
Maar ik denk dat als je het geld ervoor over hebt en jij gelooft in je beestje, dat je het gewoon moet proberen :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 11:14

BokitoZ schreef:
Nikass schreef:
Nou begrijp ik weer niet zo goed dat als je advies vraagt, en dit krijgt per Pb, dat je dat dan niet leest...?

Heb jou bericht gewoon beantwoord dus ik snap niet goed waar dit bericht vandaan komt..

Contact via Pb hersteld, duurde ff maar wsch had je idd ff geen tijd. wmb no hard feelings :)

Ben wel benieuwd of hij nu wel of niet op mp staat en zo ja waarom?

amukela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 23:47

Als het echt een goeie is, dan is de sport een betere keuze dan fokkerij.