Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joolien schreef:Ik heb er niet alle verstand van, maar jouw merrie heeft een wat verzonken rug en een hoog kruis, en dat lijkt Sponte ook te hebben. Daarmee ga je zeker niet het opwaarts gebouwde model verbeteren.
Cynthia82 schreef:![]()
Loraine, hou je ons op de hoogte? Ik ben heel benieuwd wat je van Sublime vindt en of je je merrie door hem laat dekken!
Laat hem mijn veulens maar zien (Vie had wel babyblauwe ogen, maar inmiddels zijn ze bruin).
Kimm4 schreef:Dat hoort idd wel een beetje bij de cob inmiddels. Vind de rug bij deze pony wel meevallen hoor.
Heeft deze als veulen niet meegedaan aan een of andere keuring?
Ben heel erg fan van de vader van deze pony: Armanis Diplomat.
Helaas heb ik vernomen dat deze er niet meer is. Hebben wij 4 veulens van gehad.
Loraine1985 schreef:Dank jullie voor alle adviezen... wij zijn vandaag gaan kijken bij sublime en zouden graag en veulen van hem willen. Dus hoop binnenkort een topic te kunnen openen met alle vorderingen..
Joolien schreef:Loraine1985 schreef:Dank jullie voor alle adviezen... wij zijn vandaag gaan kijken bij sublime en zouden graag en veulen van hem willen. Dus hoop binnenkort een topic te kunnen openen met alle vorderingen..
Had je de opmerkingen gelezen over de rug? Ik zou dat niet zomaar wefwuiven en daar even kritisch naar kijken...
Joolien schreef:Loraine1985 schreef:Dank jullie voor alle adviezen... wij zijn vandaag gaan kijken bij sublime en zouden graag en veulen van hem willen. Dus hoop binnenkort een topic te kunnen openen met alle vorderingen..
Had je de opmerkingen gelezen over de rug? Ik zou dat niet zomaar wefwuiven en daar even kritisch naar kijken...
) en durf ik daar Daphne met een gerust hart naar toe te brengen. En dat is me alles waard... en we zullen zien waar het schip strand. Joolien schreef:Loraine1985 schreef:Dank jullie voor alle adviezen... wij zijn vandaag gaan kijken bij sublime en zouden graag en veulen van hem willen. Dus hoop binnenkort een topic te kunnen openen met alle vorderingen..
.