Hengst voor Casco x Gagson Wimborn xx

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Hengst voor Casco x Gagson Wimborn xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-16 09:17

Ah, jammer genoeg kan ik woensdag onmogelijk vrij krijgen op mijn werk, anders was ik zeker gaan kijken.

Ik werd door een kennis ook gewezen op Il Divo (v. Winningmood) die op het moment verrichtingsonderzoek loopt. Mogelijk ook interessant?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-16 09:23

Ik zie dat er een heel stel hengsten die hier genoemd worden meelopen....toch maar even proberen of ik een middagje weg kan.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 09:23

GJ9 schreef:
We hebben het over een Gelderse dekhengst, geen van die lopen internationaal springen (al geldt dat ook voor veel springhengsten). Maar ze kunnen wel vererven wat TS zoekt.

Saron liep toch internationaal.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:19

janderegelaa schreef:
GJ9 schreef:
We hebben het over een Gelderse dekhengst, geen van die lopen internationaal springen (al geldt dat ook voor veel springhengsten). Maar ze kunnen wel vererven wat TS zoekt.

Saron liep toch internationaal.

Oja, dat is waar! Halfbroer van Casaron die ik noemde, en oma van deze twee heren heeft 3 internationale grand prix springpaarden gegeven.

Twinklebel schreef:
Ah, jammer genoeg kan ik woensdag onmogelijk vrij krijgen op mijn werk, anders was ik zeker gaan kijken.

Ik werd door een kennis ook gewezen op Il Divo (v. Winningmood) die op het moment verrichtingsonderzoek loopt. Mogelijk ook interessant?

Il Divo is een leuke hengst met een heel mooi stoer front. Ik ga hem in de gaten houden, vind het wel een interessante hengst uit een dijk van een moederlijn natuurlijk (Lady Reveil stam). Hij is zelf erg groot, heeft nog wel even tijd nodig.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:21

Elisa2 schreef:
Feel Good kan echt niet stappen...wel een mooi model met front en goed achterbeen en super galop.In ieder geval loopt hij mee in de hengstencompetitie a.s woensdag in Ermelo. Misschien is het interessant voor je om daar te gaan kijken?

Ik heb ook stukken gezien waarin hij heel goed stapte, ben hem ook thuis wezen bekijken en dan is het echt wel een heel lekker paard. Misschien dat eea ook met spanning te maken heeft in een ring? Ik weet het niet zo goed, ben iig benieuwd hoe hij het woensdag gaat doen. En ik ben heel benieuwd hoe straks zijn 3-jarige kinderen zijn.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 21:20

Ik ga morgen een kijkje nemen bij de hengstencompetitie. Ben erg benieuwd naar Henkie....

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 07:45

Veel plezier. Ik ben benieuwd hoe hij het tussen de dressuurpaarden doet.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-16 14:08

Tot nu toe heel dik aan kop!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:27

Twinklebel schreef:
Tot nu toe heel dik aan kop!

En gewonnen!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-16 21:51

Ja, top!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 01:45

En dan ben ik dan wel benieuwd: Heeft het je keuze beinvloed? Al een keuze kunnen maken voor je merrie?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 23:07

Ja, het heeft me zeker beïnvloed. Niet dat die won, maar gewoon wat ik zag. Had vantevoren nog veel twijfels, maar die heeft die weg genomen. Denk haast dat het hem wordt, maar ben nog niet helemaal uitgekeken. Gelukkig heb ik nog even.