xx_Irisje schreef:Ja, merrie had in als 4 jarige op de keuring 70 pnt en haalde als 6 jarige 75 pnt. Had zich enorm ontwikkeld.
Kijk! Dat geeft de burger moed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnepuntnl schreef:Waarom mocht hij niet door naar het verrichtingsonderzoek (na de derde bezichtiging) Newt? Onvoldoende sport in de moederlijn?
newt schreef:Als ze in Engeland hoog genoeg in de sport lopen telt dat wel mee hoor! Hoe doet die Metall het nu? Die kan nu op 4 jarige leeftijd natuurlijk ook al een beetje reclame voor zijn moeder gaan maken!yvonnepuntnl schreef:Waarom mocht hij niet door naar het verrichtingsonderzoek (na de derde bezichtiging) Newt? Onvoldoende sport in de moederlijn?
Ja klopt. Hij was de eerste van de eerste van de eerste en daar kijken ze naar. Moeder van mijn merrie heeft alleen ibop gereden en daarna blessure op de wasplaats en uit de running. Alle veulens na mijn merrie zitten in Engeland dus qua sport telling telt 't niet mee. Dus hoop gewoon op de elite en dan gaan we gewoon het lijntje weer verder uitbreiden en op het gemak naar de sport tussen veulens door.
yvonnepuntnl schreef:Ik zag ook nog een E-tje en een F je (Zizi Top). Ze is met 8 ook nog jong hè. Als ze goed fokken, dan komt dat vanzelf. Verderop zit er genoeg sport in het lijntje met Ravel, Watteau en Showtime.