is Sammira wel arabier...??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:13

je kan wel een beetje zien dat er arabies bloed in zit maar of het nou echt een arabiertje is.. kan ik niet zien vanaf de foto

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:30

Gewoon even naar het AVS stamboek bellen en vragen of je pony daar staat ingeschreven. Noem dan ook de naam van de vader. Je kunt niet altijd van van de buitenkant zien of een Arabier ook een volbloed is. Laat je niet misleiden door grovere bouw, grote oren of forse stokmaat. Er zijn Arabische Volbloeden van 1,63 hoor. Niet alle volbloedjes hebben snoek-koppies, kleine oortjes, dunne beentjes etc.....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:38

XchantjuhX schreef:
...en als er geen papieren zijn kun je het zelfs nog checken met een röntgen foto... want arab's hebben (als ik ut goed het onthouden) een ruggewervel minder dan andere rassen Nerd

Daar zou ik niet te zeker van zijn, zie dit topic: [RP] minder wervels bij Arabieren (& kruisingen)?

Een kruising zou dus ook best minder ruggenwervels kunnen hebben, en dan weet je nog niets. Knipoog

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 01:25

Je ziet absoluut dat er arabisch bloed in zit *LOL* Mooi beessie!

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 14:49

hee het lijkt wel aardig op een arabier maar ik weet het echt nie zeker en mijn pony heeft ook arabies bloed en jouwe lijkt verdacht veel op een arabier maar mischien is er nog een ander ras doorgemengd en het meo toch ergens in de papieren staan maar iets arabisch bloed zit er volgens mij wel in *LOL*

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 16:00

Lachen