Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KoudbloedKim schreef:Maar dan kun je toch hengsten gaan bekijken en hun karakter meemaken?
Mioux schreef:Het is altijd een gok, en TS als jij het veulen houdt is het jouw keuze
Nogmaals advies is gegeven en is jouw keuze verder!
Ga verder niet met je in discussie is beetje nutteloos merk ik al. Plus erg OT want ik reageer op TS haar topic
Zal t dus verder negeren en wens je een heel fijn weekend nog
Plus erg OT want ik reageer op TS haar topic
( maar daar kun je natuurlijk ook een reactie op krijgen, pos en neg. )
Mioux schreef:als er verder geen ernstig erfelijke dingen zijn en je merrie is gezond waarom niet? Zoals velen immers zeggen "rijden doe je niet op papier". Ja leuk voor de verkoop, zo naam erop. Maar voor je zelf? Je doel is om het paardje zelf te houden ongeacht geslacht of kleur neem ik aan? Dan zou ik het gewoon doen. En dan roept men vaak van ja maar wat als je volgend jaar haar/hem toch weg moet doen wegens zaken en je hebt papierloos veulen... Ja leuk maar ook die zijn zat gewild hoor. Zou wel op ze minst kijk naast gezondheid naar verbeter punten kwa bouw van bijvoorbeeld jouw merrie. Heeft je merrie een korte rug, kijk voor een hengst die dat corrigeert etc.