Welke hengst voor Camus x Coriolan x Akzent II-merrie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IwanLuver

Re: Welke hengst voor Camus x Coriolan x Akzent II-merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:53

Welke keuze heb je gemaakt?

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 10:23

Het is Atomic Z geworden.

Cumano-zoon uit een Chin Chin merrie. Grootmoeder N-Cassina is de volle zus van Cassini I, Cassini II en een halfzus van Clarimo ASK (Clearway). Heb al complimenten gekregen over de keuze, en ik ben er ook heel tevreden mee :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 17:53

Goede keus!

Heb hem nooit in het echt gezien, maar op de video's lijkt hij super te galloperen en fantastisch te springen. En natuurlijk genetisch heel interessant!

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 19:18

gomir schreef:
Goede keus!

Heb hem nooit in het echt gezien, maar op de video's lijkt hij super te galloperen en fantastisch te springen. En natuurlijk genetisch heel interessant!

Dankjewel! Ik vind hem heel aansprekend! Kwam hem tegen op internet en moet zeggen dat hij m'n gedachten nooit verlaten heeft. Domino is nu hengstig, stond afgelopen woensdag met een ei van 35mm, maar omdat ik toen nog niet uit was over de hengst gaan we een maandje wachten, dus volgende maand is het zover!

Zal hier dan ook een linkje naar het volgtopic plaatsen dat ik zal maken zodra ze daadwerkelijk gedekt is! :)

*\o/*