Welke dressuurhengst vererft veel maat en massa?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: Welke dressuurhengst vererft veel maat en massa?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:17

Wij hebben hier een pony staan, 152 ook een charmeur oeps :=

Kaatje252

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 10:03

Ja, een goede mooie hengst Charmeur maar helaas soms ook kleintjes. Hoe oud is je pony Jester? Kan het zijn dat ie nog groeit?
Spielberg weet ik van dat hij vergroot, heb zelf er ook nog 5 jarige merrie van van 1,73 uit een moeder van 1.62. Maar ik heb niet het idee dat hij een sterk achterbeen vererft. Deze Spielberg komt uit een Hors la loi merrie met een super achterbeen, dus dat durfde ik wel aan.

MHK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 12:11

Als je kijkt op het topic nakomelingen Guardian S, dan staan er veel foto's op van zijn nakomelingen. Ik heb zelf een merrie drachtig van hem. Hem ook gekozen vanwege zijn karakter, want ik fok voor mezelf. Als ik de foto's bekijk en de verhalen hoor van de reeds geboren veulens, dan hoor ik hele positieve verhalen. Maar het blijft spannend wat eruit komt.

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 12:21

Wij hebben twee merries staan, waarvan één elite, van Hamlet x Armstrong! Hamlet erft groot over en heeft een erg rustig karakter! De merrie waar ik op rijd is 1.76m. Hopelijk groot genoeg? Haha. Ons charmeurtje (x Painted Black) mag ook nog wel even een stukje groeien! (zie mijn profiel). Hij is voor twee jaar nog niet errug groot :=

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:56

Hij is 4 en nu 151, die wordt geen paard meer :D