Sorry Aillil ik had je berichtje gemist ! Leuk dat je volgt ! Een naam van een quarter stel je samen uit de namen van de voorouders, met een maximum van 21 karakters, ik zal een foto plaatsen van Listo haar papier, dan krijg je een idee.
Zippin N Listo Invest In Listo Listos investment Lena Listo Zippo Ell Lena Listo Ell Little Lena/Listo Listo N Bubbles Fritzellisto
ClauH
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-16 13:12
Joehoe, vandaag is ze 300 dagen drachtig, nu wordt het echt aftellen
ClauH
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-16 14:50
Hoe lekker is dat, als je met dit weer met zwangerschapsverlof bent.... Ze wordt nu echt met de dag dikker ! Nu is het aftellen naar 5 mei, dan is ze al weer 320 dagen, het gaat opschieten .
Wat grappig Tinnie, jij denkt met je namen een hele andere kant uit dan ik zelf ! Dé naam zit er nog niet tussen maar je hebt me wel geïnspireerd voor een andere die er op lijkt. De keuze is straks aan vriendlief
Wat heb je voor eisen aan de naam? Moet het beginnen met een bepaalde letter? Moeten de namen van de ouders er in verweven worden? Houd je van een betekenis bij de naam? Engelse naam of juist niet?
De namen van de voorouders wil ik graag in de naam verwerkt zitten, vandaar dat ik de stambomen geplaatst heb. En dan husselen totdat er iets leuks uit komt, Pasha_2011, zoals Tinnie hiervoor gedaan heeft. Even heel simpel: Listos Little Lena x JJ Ell Zippo wordt Listos Little Zippo. Zoiets dus. Ik heb er zelf al een paar maar tips zijn welkom.
vandaag de mijlpaal van 320 dagen ! Listo doet het goed, ze is happy en fit, en ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat die kleine er vrij snel naast staat .... (Nou is Listo een heeeel ongeduldig typetje, dus het zou me niet verbazen). Oja, ik denk dat we er uit zijn met de naam
Nou, ik ben benieuwd of het zover is .... Vanmiddag ging het birth alarm af. Daar aangekomen stond ze gewoon te grazen. Wel wijdbeens en met haar staart opzij. Verder stond ze veel met haar hals laag en haar oren opzij, en was ze erg klam. Maar nog niet veel te zien aan de uier.... Omdat ze maiden is vertrouw ik het toch niet helemaal, dus ik slaap vannacht maar op stal. Als het alarm dan gaat en het is niets, dan ben ik in ieder geval zo weer terug in bed