Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

M_hartje_M schreef:Achja die vooroordelen over rassen altijd
Haflingers zijn zogenaamd altijd stout... hoewel dat wel deels waar is![]()
Een fjord kan geen lange manen kweken
tinkers zijn sloom en suf
tuigers zijn karrepaarden
allemaal die belachelijke vooroordelen. Daarom zijn wij er ook om het tegendeel te bewijzen
zo leer ik zelf ook ontzettend veel bij!
M_hartje_M schreef:Prachtige foto's CP112 !!
Natasja: Ja zeker daar heb je ook volledig gelijk in. Nogmaals ben ik echt niet meer zo'n dressuur fanaat als vroeger. Ontspannen en plezier hebben vind ik nog altijd het leukste.
Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik dressuur wel ontzettend leuk vind als ik een paard onder mn kont heb waar 'de knopjes' al op zittenzo leer ik zelf ook ontzettend veel bij!
Jansje73, je kwam ook nog thuis met 2 hahaha... hoe kwam dat?
En WEndy_Komen, ik woon helaas in de grootste uithoek die je je maar voor kunt stellen. Helemaal in Maastricht
Waarvan 2 (bijna) jaarlingen.

M_hartje_M schreef:Nee hoor ben ook niet echt op zoek momenteel.
Heb een fulltime baan waarbij ik veel verdien maar geen vast contract dus als ik eruit vlieg heb ik niks meer en ook niks om een paardje te onderhouden en dat zou ik heel sneu vinden..
Ik had wel met mijn ouders afgesproken mocht het zo zijn dat mijn contact niet verlengd werd of ze me zouden helpen, mits ik mn best zou doen om werk te vinden...............Is uiteindelijk nooit nodig geweest