Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is altijd goed om van te voren voor jezelf vast te stellen wat wil ik nou precies. Ook bijv ivm leeftijd, met een jong dier (< 3) kun je natuurlijk veel minder doen dan een 5/6 jarige en zeker als je graag lekker aan de slag wilt zou ik ook zeker aan je "eisen" vast houden 

LukieBradley schreef:Bij de handelaar waar ik al jaren kom.
Veel verloop van shetten maar de juiste heeft mij zelf uitgezocht
Zijn vriendin heeft hij ook zelf uitgezocht.
Hij maakte nooit vriendjes maar sloot bij deze aan en ik vond haar ook leuk.
Beide zijn mijn schatten en laat ze niet meer gaan
Er bestaan honderden vos shetten en zwarte maar die van mij zijn het leukste
Calanddra schreef:Aaah tophet is altijd goed om van te voren voor jezelf vast te stellen wat wil ik nou precies. Ook bijv ivm leeftijd, met een jong dier (< 3) kun je natuurlijk veel minder doen dan een 5/6 jarige en zeker als je graag lekker aan de slag wilt zou ik ook zeker aan je "eisen" vast houden
Mijne niet, komt ergens uit een weiland bij een boer XD maar een stamboek zegt vrij weinig naar mijn idee, tenzij je natuurlijk graag wilt gaan fokken of naar keuringen wilt

geen shettennaam haha
Calanddra schreef:Dan zou ik idd niet perse voor een diertje kijken met een stamboek. Papieren zegt ook niet altijd wat, mijn ukje komt bij een boer uit een weiland en was weinig gewend, maar heeft een perfect karakter en daar is het eigenlijk waar je het voor doet
Wat leuk dat je haar ook zo wilt noemen! Vond het zo'n leuke naam. Officieel heet de mijne Liesbethgeen shettennaam haha
Twiggy2008 schreef:Via MP, iemand had een aantal paarden geërfd, die ze niet kon houden.... En ik viel als een blok voor haar prachtige uitstraling. Een echte schat met een gouden hartje. En een energie en levenslust.... Is dikke vriendjes met onze grote pony en mijn dochter♡.
Succes met je zoektocht!! Er zijn er zat te koop.
of via mijn paardenkennissen. Die een zoekopdracht geven werkte goed in twee gevallen
.
(ik werd 8 jaar).