Anoeska27 schreef:De nieuwe heuvel zou ik zelf niet voor kiezen omdat ze niet insemineren op zondag. /
Meen je niet!! Geheel offtopic, houden ze dan zelf ook netjes de handjes boven de dekens op zondag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silly1972 schreef:Gaat er niet om dat ik het niet prettig vind, gaat erom dat het niet is waar ik om vraag.
Ik weet precies hoe het allemaal in zijn werking gaat.
En ik weet ook dat het allemaal op stal ook kan. Niet dat mijn da dat doet maar dat is een andere zaak.
We hebben drie drachtige merries op stal.
Gaat er simpelweg om dat ik vraag voor een station die dat allemaal van mij overneemt eventueel.
Maar ik krijg hele andere antwoorden.
Veel hengstenhouders doen het alleen als je dekt met een hengst van hunzelf.
Alleen de nieuwe heuvel wel dat eventueel wel doen.
Maar wil graag meerdere opties en ervaringen.
R12312 schreef:Anoeska27 schreef:De nieuwe heuvel zou ik zelf niet voor kiezen omdat ze niet insemineren op zondag. /
Meen je niet!! Geheel offtopic, houden ze dan zelf ook netjes de handjes boven de dekens op zondag![]()
Anoeska27 schreef:De Dalhoeve is trouwens ook echt super fijn qua begeleiding. Daar heb ik ze het eerste jaar ook gehad. Ze houden precies bij waar het ei zit en bij hoeveel cm het ongeveer springt. Altijd handig om te weten als je vaker wilt fokken en ze zijn ook nog eens erg eerlijk en prettig in de omgang.
Anoeska27 schreef:De Dalhoeve is trouwens ook echt super fijn qua begeleiding. Daar heb ik ze het eerste jaar ook gehad. Ze houden precies bij waar het ei zit en bij hoeveel cm het ongeveer springt. Altijd handig om te weten als je vaker wilt fokken en ze zijn ook nog eens erg eerlijk en prettig in de omgang.
janderegelaa schreef:Anoeska27 schreef:De Dalhoeve is trouwens ook echt super fijn qua begeleiding. Daar heb ik ze het eerste jaar ook gehad. Ze houden precies bij waar het ei zit en bij hoeveel cm het ongeveer springt. Altijd handig om te weten als je vaker wilt fokken en ze zijn ook nog eens erg eerlijk en prettig in de omgang.
Dan kan ze de merrie net zo goed in Vorden zetten. Daar hebben ze het sperma van Ceasar ook.
R12312 schreef:Anoeska27 schreef:De Dalhoeve is trouwens ook echt super fijn qua begeleiding. Daar heb ik ze het eerste jaar ook gehad. Ze houden precies bij waar het ei zit en bij hoeveel cm het ongeveer springt. Altijd handig om te weten als je vaker wilt fokken en ze zijn ook nog eens erg eerlijk en prettig in de omgang.
Dalhoeve was 20 jaar geleden al top. Nol is gewoon een onwijs fijne vent. Ik heb het destijds altijd als zeer positief ervaren. Ook toen hij per ongeluk Contango ipv Jetset had gebruikt![]()
![]()