Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik heb toch wel gemerkt dat wanneer het stukje weg is, veeel prettiger is. Het hoofdstel ligt mooier en netter achter de oren en je ziet er overigens niks van! Amaris schreef:Twiggy2008 schreef:Er wordt aan de manen van mijn beide paarden absoluut niet geknipt. Vind het foeilelijk... en ben niet van dat 'barbie getrut'.
Heeft niks met "barbiegetrut" te maken, in veel gevallen is het gewoon veel veiliger, omdat het hoofdstel veel beter zit.
In de KWPNer mag je best knippen
Maar ik zie het nut niet.
Je ziet er overigens niks van dus dat mensen het lelijk vinden, vind ik toch best bijzonder.
Selka schreef:Dat snap ik niet? Hoe ligt het hoofdstel beter als er geen manen onderliggen?
Als iemand in mijn Shire knipt kan ik je verzekeren dat die persoon voortaan kaal door het leven gaat![]()
In de KWPNer mag je best knippen
Maar ik zie het nut niet.
roekes schreef:Voor de veiligheid knip ik de manen weg op de plek waar het hoofdstel zit. Je wilt niet weten wat er gebeurt als je paard zn hoofdstel verliest doordat er een pak manen onder zit.
Als je gewoon beetje goed doet ligt je hoofdstel echt geen cm's hoger hoor. Hoofdstel ligt precies op de scheiding dan, dus zelfde resultaat als 'geschoren'