Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amoj schreef:Berlin? Cool karakter, vererft beweging en wat hoogte.
Heb zelf ook een Lupicor gereden en destijds hebben we ook zitten nadenken over een veulen en toen is Berlin nog wel eens gevallen.
Galantje schreef:Whitesnake? Fokt zeker groter, uit een merrie van 1,60 ken ik 2 nakomelingen, deze zijn beide groter dan 1,70. beide super braaf en niet snel onder de indruk
Biscayo vind ik ook een hele gave hengst. Geeft ook goede bewegingen door.
[ [url=m/dIQHbR.jpg]Afbeelding[/url] ]
celine14 schreef:cp112 schreef:Arezzo wellicht? Maat, goede beweging. Ben zo niet bekend qua karakter vererving.
Arezzo is een chin chin x heartbreaker.
Chin chin staat als niet al te makkelijk bekend. Of arezzo dat doorgeeft weet ik niet. Zijn er mensen met ervaring?
Lami schreef:Van Biscayo zie je regelmatig paarden tussen 1.60 en 1.65 en zij vaak bloedpaarden om te zien. Of dat bij jouw Lupicor x Ekstein goed past........
celine14 schreef:Galantje schreef:Whitesnake? Fokt zeker groter, uit een merrie van 1,60 ken ik 2 nakomelingen, deze zijn beide groter dan 1,70. beide super braaf en niet snel onder de indruk
Biscayo vind ik ook een hele gave hengst. Geeft ook goede bewegingen door.
[ [url=m/dIQHbR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Whitesnake heeft een goede galop zo heb ik op de filmpjes gezien. Weet echter niet hoe hij stapt en draaft? Dat kan ik niet op filmpjes vinden
Galantje schreef:Die van mij heeft een erg mooie ruime stap en draaft ook best leuk, ik heb wel filmpjes voor je? Ook wel van een biscayo nakomeling.
ayla_wromy schreef:Heb je al aan Connect gedacht? Nog een jonge hengst, maar beweegt fantastisch.
Wat verder weg in zijn lijn zit wel twee keer een cor de la bryere.
http://www.hanshorn.nl/nl/hengsten/connect/
Ik verwacht dit jaar bij mijn regino adelheid x Ekstein merrie een veulen van High Shutterfly. De hengst zelf is gemakkelijk in de omgang en werkwillig, dat was voor mij een reden om voor deze te kiezen. Maar dit wordt zijn eerste jaargang veulens, dus hoe hij vererft, geen idee.http://lauwvanvliet.nl/hengsten.asp?cur_id=2&h_id=57
Abercrombie schreef:Chin chin staat idd niet best bekend. Van Cor de la Bryere wist ik dat niet. Staan die ook bekend om hun slechte karakter?
Heb onlangs mijn glasgow x darco x cor de la b verkocht omdat het karakter van die merrie mij niet aanstond.
celine14 schreef:Galantje schreef:Die van mij heeft een erg mooie ruime stap en draaft ook best leuk, ik heb wel filmpjes voor je? Ook wel van een biscayo nakomeling.
Zeker intresse in filmpjes van een whitesnake nakomeling
Biscayo zit wel weer lux achter. Wel een gave hengst. Hoe zit het qua karakter? Weet jij dat toevallig?
Onze biscayo merrie komt uit een moeder van Tolan-R (Namelus-R) en is echt een lieverd. Heel erg mensgericht en totaal geen merrie gedrag, niet snel onder de indruk.