Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scooby007 schreef:Ik heb een tijdje zitten na denken over welk ras ik zou willen tegen de tijd dat het mogelijk zou zijn om deze droom te realiseren, nou had ik even een vraag aangezien ik al veel goed geholpen ben.
Ik zat dus te denken om welsh pony's te fokken, maar mijn vraag is, zijn die gewild? Ik dacht zelf van wel, maar wil ook even jullie mening weten. Het leuke bij de welsh vond ik dat ik daarbij ook wat met de stokmaten zou kunnen spelen en het nog interessanter maken door ook wat op kleur te fokken, al zou dat niet het aller belangrijkste zijn.
Scooby007 schreef:Ik heb een tijdje zitten na denken over welk ras ik zou willen tegen de tijd dat het mogelijk zou zijn om deze droom te realiseren, nou had ik even een vraag aangezien ik al veel goed geholpen ben.
Ik zat dus te denken om welsh pony's te fokken, maar mijn vraag is, zijn die gewild? Ik dacht zelf van wel, maar wil ook even jullie mening weten. Het leuke bij de welsh vond ik dat ik daarbij ook wat met de stokmaten zou kunnen spelen en het nog interessanter maken door ook wat op kleur te fokken, al zou dat niet het aller belangrijkste zijn.
absque_dubio schreef:Scooby007 schreef:Ik heb een tijdje zitten na denken over welk ras ik zou willen tegen de tijd dat het mogelijk zou zijn om deze droom te realiseren, nou had ik even een vraag aangezien ik al veel goed geholpen ben.
Ook bij de welsh is het belangrijk niet zomaar wat door elkaar te gooien. Nwr's met Btjes of Atjes met Btjes wordt vaak niet gewaardeerd.. Uiteraard is het ook daar wel mogelijk wat te proberen om een fijne partbred te krijgen. Maar dan eerder een duitse hengst op een nwr merrie bijv. Ik zou zeggen kom eens op de keuringen kijken om te zien wat de verschillende secties zijn.