Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bokker88 schreef:Ik heb de hengstenkeuring wel gevolgd ja maar ik zie door de bomen het bos niet echt meer zegmaar.
Vandaar dat ik nu voor mijn eigen idee voor Baltic wil gaan maar ik ben benieuwd naar input van mensen die er wat meer verstand van hebben.
Het ei is inderdaad een aantal keer afgesloten om die reden, ook dat heeft helaas niet geholpen. Het remgeld van Etoulon is ook aardig gestegen zag Ik, speelt natuurlijk ook nog een beetje mee.
hoogendroog schreef:Ik heb al eerder gepost in dit topic en je meegegeven dat Baltic een goede keuze zou kunnen zijn. Vermogen lijkt ie inmiddels genoeg te hebben: hij loopt 1.50m. Het paard op de foto in mijn profiel is overigens ook een telg uit de Landra-stam (is een Carthino). Zit er niet eens zo ver bij vandaan.
Je kunt ook te ver gaan denken en gaan over analyseren. Baltic zou een goede keuze kunnen zijn, hij lijkt te kunnen geven wat jij zoekt voor je merrie.