Drachtig of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HokeyPokey

Re: Drachtig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:16

Inderdaad zeer apart, maar gelukkig is er niets aan de hand!

Fiorini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 19:16

De buurman komt alleen rond de middag naar zijn paarden. Mijn ouders geven mijn paard 's morgens vroeg eten en ik ga 's avonds nog eens langs. Dus waarschijnlijk zal het daartussen ergens geweest zijn.

Ik heb er nooit iets van gemerkt, aan het hek of zo is ook nooit iets te zien geweest.
Vandaag heb ik de buurman gezien en hem hier nog eens over aangesproken. Enige antwoord dat ik kreeg was: "zo'n dingen gebeuren nu eenmaal." Met zo'n antwoord ben ik natuurlijk niet echt blij, maar wat kan ik meer doen? Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik dit absoluut niet vind kunnen.

tussen de paarden staat zelfs een dubbele draad. Wij voorzien onze weide niet altijd van electriciteit, mijn paard komt zelfs niet voorbij een heel dun zijden draadje. Soms staat die op en soms niet. Maar blijkbaar, daar ben ik nu pas achter gekomen, steelt de buurman stiekem electriciteit van ons om zijn weide te voorzien van stroom. Dit doet hij door een heel dun draadje vast te maken aan onze draad. Hierover is natuurlijk een serieuze discussie gekomen, maar ik hoop nu maar dat hij begrepen heeft dat ik dit niet wil en hij zo snel mogelijk zijn stroom in orde moet maken en dat ik dit zeker ga controleren

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:21

Die had van mij lekker de rekening gekregen.

Fiorini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 18:06

Inowa: zo dacht ik er ook over, maar hij blijkbaar niet. Om nu echt stappen te ondernemen en een klacht in te dienen of zo, dat is misschien wat ver gezocht vind ik persoonlijk

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:09

Ik ben van mening dat hij moet zorgen dat zijn hengst niet kan ontsnappen.
Gezien een hengst sowieso met andere paarden een 'risico' met zich mee brengt.
Dat zijn hengst is ontsnapt naar jou merrie moet hij dus de gevolgen dragen.
Was het andersom geweest was het je eigen probleem geweest.
Niet netjes van de buurman