Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mossel schreef:Weinig kans dat je pony rechtstreeks ( dat sowieso niet natuurlijk anders had je wel meer geweten maar wie weet hoeveel personen er tussen hebben gezeten in dat jaar) bij Bouwman vandaan komt, alle pony's zijn vorig jaar weg gegaan. Overigens hadden ze het bij Bouwman absoluut niet slecht, ze kregen alleen geen borstel over hun vacht maar verder zagen ze er altijd prima uit
Hope2012 schreef:In mijn onderschrift playboy . Zijn moeder was ook een bloedtappony.
Heb haar gekocht dragend op de paardenmarkt. Broodmager vol regenrot en abcessen. Ze is samen met jaar veulen nog steeds bij ons.
Playboy is ook een bonte.
kwita schreef:Hope2012 schreef:In mijn onderschrift playboy . Zijn moeder was ook een bloedtappony.
Heb haar gekocht dragend op de paardenmarkt. Broodmager vol regenrot en abcessen. Ze is samen met jaar veulen nog steeds bij ons.
Playboy is ook een bonte.
jou veulen lijkt veel op het oudere veulen van mijn pony, die ik zelf niet heb gekocht.
die is nu bruin zwart met witte benen en die van jou?
jillaroo wat weet jij van die hengst? (die bonte) en waar zou deze zich nu bevinden Mij is verteld dat ze uitsluitend de goede met papieren hengst hebben gelaten, de andere zijn geruind.