Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). RS heeft dit jaar echter nog twee prachtige cremello hengsten staan, ik heb er op facebook foto's van gezien. xBostonx schreef:Voor nu ben ik helemaal weg van Neo, een valkkleurige Azteca dekhengst. Na een babbeltje met de fokker lijkt hij qua bouw en karakter wel bij mijn merrie te passen. Wat denken jullie? Zijn er toevallig mensen die nakomelingen van hem hebben of kennen?
Eerste is nogmaals mijn merrie, onderste is de hengst
[ [url=m/VyyUSA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ynbfgR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blijheid schreef:Ik heb niet veel verstand van fokken, dus nu zeg ik misschien iets domsmaar wat me opvalt aan je merrie is dat ze nog er 'puppy' oogt. Nog wat overbouwd etc.
Ik zou eerlijk gezegd dan ook pas naar een hengst gaan kijken als je zo ver bent dat je echt wil gaan fokken, dus over 2 of 3 jaar, omdat ze waarschijnlijk nog wel wat veranderd in bouw (overbouwde zal ws wegtrekken, misschien blijft ze toch groter/kleiner dan je verwacht) en er ook mogelijk andere verbeterpuntjes naar voren komen.

Mijn merrie is idd een kruising met een BWP.
Mochten er nog meer geschikte hengsten nog niet genoemd zijn hoor ik het ook graag
janderegelaa schreef:Zoek in elk geval een hengst met veel front en die dat ook doorgeeft. Voorbeen zou ook een fractie langer mogen. BWP is toch vooral springen dus dat voorbeen verbaast me niet. Overigens denk ik niet dat dat overbouwde er nog uit gaat. Natuurlijk is ze nog niet uitgegroeid maar ze groeit niet alleen nog maar aan de voorkant.
xBostonx schreef:keona schreef:Sorry ik vergis me altijd in de twee gin fizz is inderdaad naar duitsland,maar dan staat gin lemon nog bij romina steiner.
Dankje! Ik ga er naar kijken
Beloki schreef:Grelo van de Woeste Hoeve! Prachtige PRE, geweldige gangen en een gouden karakter en niet zo groot! Heeft vele prijzen gewonnen (internationaal).
Prachtig dier idd! Gelukkig heb ik nog ruim 2 jaar de tijd om alle opties te bekijken en info over de hengsten op te doen. Meest voor de hand liggende hengsten ken ik meestal wel, via dit topic probeer ik opties die ik niet ken of over het hoofd zie te vinden. Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen haha
NatasjavE schreef:Klassiek type? Mooi kleurtje? Correct exterieur?
Edmundo. Palomino Gelderse hengst.
Bij lange na geen 2000 euro dekgeld.
Nouvel schreef:wat voor ras je merrie en heeft je merrie papieren?
dan zou ik bij voorkeur voor het zelfde ras gaan zodat je een zuiver veulen fokt.
Cynthia82 schreef:Wat vind je van deze hengst?
Ik ben fan in ieder geval!
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Cynthia82 schreef:Wat vind je van deze hengst?
Ik ben fan in ieder geval!
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr